۳۲۰ دانش آموزان قرچکی عازم سرزمین های دفاع مقدس شدند

به گزارش راگانیوز ، دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی معنوی روز پنجشنبه با اجتماع در مصلای نماز جمعه قرچک و با بدرقه مسئولان ، عازم سرزمین های عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.

فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در آئین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی قرچک گفت: دشمن به این دلیل جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد که در تصور خود ، ایران در اوج ضعف قرار داشت ولی امروز در آستانه ۴۰ سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، ایران به واسطه برخورداری از جوانان انقلابی ، در اوج اقتدار به سر برده و دشمن جرأت جسارت به ایران را در دل راه نمی دهد.
سرگرد پاسدار علی اصغر شهیری افزود: ملت ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت های درونی، وجود جوانان پای کار و توجه به مبانی دینی و اعتقادی ضعف های دوران ستم شاهی را بر طرف کرده و خود را آماده برپایی جشن های ۴۰ سالگی انقلاب کرده است.
وی افزود: تقارن برگزاری اردوی معنوی راهیان نور با آغاز دهه فجر ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی این واقعیت را بار دیگر می رساند که انقلاب به نسل و یا دوره خاصی محدود نیست بلکه تمامی ملت ایران و نسل چهارم انقلاب با تمام وجود به اصول آن پایبند بوده و از ارزش های آن دفاع می کنند.
فرمانده سپاه قرچک افزود: مسافران سرزمین های نور با شهدا پیمان می بندند که قدردان امنیت آسایش امروز باشند.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است .
بیش از ۵۰ هزار دانش آموز در مدارس قرچک مشغول به تحصیل می باشند.

دانش اموزانراهیان نورراگانیوزقرچک
نظرات (0)
Add Comment