۴ هزار و ۱۸۲ گردشگر در تعطیلات نوروز از شهرستان ری دیدن کردند

به گزارش راگانیوز ، سید ناصر موسوی  به افزایش ۲۰ درصدی مسافران نوروزی شهرستان ری اشاره کرد وافزود: بیشترین بازدیدهای گردشگران نوروزی از چشمه علی، برج طغرل، آتشکده ری و برج نقاره خوانی شهرستان ری بوده و همچنیین استقبال خوبی از تورهای ری گردی انجام شده است.
وی با بیان اینکه در جهت رفاه و اسکان گردشگران نوروزی تهمیدات خوبی در شهرستان ری اندیشیده شده است اظهار داشت: ۱۲۵ کلاس در ستاد اسکان نواحی یک و ۲ آموزش و پروش شهرستان ری، ۲۰ چادر در سالن سلمان فارسی شهرداری منطقه ۲۰ و ۵ کلاس در آموزش و پروش شهر کهریزک به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رفاهی ارائه می کند.
موسوی ادامه داد: ۴۵۰ خانوار به تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در ناحیه ۲ آموزش و پرورش و ۳۲۵ خانواده به تعداد یک هزار و ۴۸۲ نفر در ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ری از تاریخ ۲۶ اسفند ماه تا به امروز اسکان یافته اند.
وی به هماهنگی و انسجام خوب ۹ کمیته تشکیل دهنده ستاد تسهیلات سفر شهرستان ری اشاره کرد و یادآور شد: هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و بیمارستان های شهرستان ری در آماده باش کامل برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و شهروندان هستند.

شهررینوروزگردشگری
نظرات (0)
Add Comment