10هزار دانش آموز شهرری در آزمون استعداد و سلامت روان شرکت می کنند

‘محمد اسد نژاد’ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه برگزاری آزمون های استعداد، سلامت روان و رغبت در کلیه مدارس متوسطه دوم شهرستان از امروز یازدهم آذرماه آغاز شده، افزود: این آزمون ها بصورت تستی بوده و در دو مرحله و طی 2 روز برای دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: انجام این آزمون ها برای دانش آموز پسر پایه اول متوسطه دوم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری و برای دانش آموزان دختر در روزهای 18 و 19 آذر ماه جاری برنامه ریزی شده است.

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری تصریح کرد: این آزمون ها به عنوان ابزاری کارآمد و شایسته در راستای شناسایی استعدادهای دانش آموزان و در نتیجه یاری رساندن مطلوب و مناسب به آنان در زمینه های تحصیلی و روانی انجام می شود.

اسدنژاد با مهم خواندن انتخاب رشته برای دانش آموزان سال اول دوره متوسطه دوم گفت: تمامی این آزمون ها با هدف سنجش استعداد، رغبت و جهت دهی دانش آموزان برای انتخاب رشته تحصیلی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری آزمون سلامت روان را ارتقای سطح کلی سلامت در مدارس ذکرکرد و افزود: تخمین سلامت روانی و ذهنی دانش آموزان و شناسایی افرادی که از سلامت روان کمتری برخوردارند در انجام فعالیت های مشاوره ای مدارس از اهمیت ویژ ه ای برخوردار است.

آزمونآموزاستعداددانشدرروانسلامتشرکتشهرریمیهزاروکنند
نظرات (0)
Add Comment