12 فروردین حاکمیت دین اسلام و ولایت فقیه تثبیت شد/دولت در اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشد

 به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز دشمن شکن و عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری که با حضور پرشور مردم خداجو، هدایت‌اله جمالی‌پور معاون استاندار تهران، جمعی از فرماندهان و مدیران سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و مسئولان شهرستان ری در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: همه ادیان و فرق پیروان خود را به خداشناسی و عمل به دستورات خداوند متعال و کسب رضای باری‌تعالی توصیه می‌کنند.

وی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ولادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله علیها که به شایستگی و درستی با عنوان روز مادر و زن نامگذاری شده است را به همه جامعه اسلامی چه زن و چه مرد تبریک عرض می‌کنیم چرا که حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها الگویی برجسته برای زنان و مردان، ولایت‌مداران، مجاهدان فی سبیل‌الله، جوانانی که فکر می‌کنند دوران جوانی دوران آزادی است و … است.

زنان جامعه اسلامی به شایستگی از حریم ارزشمند خود حراست و پاسداری کنند/حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای همه اقشار جامعه است

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به ویژگی‌های شاخص و بارز حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: زنان و مادران جامعه اسلامی باید به شایستگی از حریم ارزشمند زن پاسداری و حراست کنند.

وی ادامه داد: هیچ کس و هیچ قشری بهتر از خود زنان نمی‌توانند از حریم گرانقدر خود حفاظت کنند.

117 سال پیش ذریه‌ای گرانقدر از نسل حضرت زهرا (س) چشم به جهان گشود/فرزندی که سبب افتخار و آبروی اسلام شد

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به ولادت حضرت روح‌الله (ره) بیان داشت: یکصد و 17 سال پیش همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ذریه‌ای خلف و شایسته از نسل حضرت چشم به جهان گشود و مایه عزت، افتخار و آبروی اسلام، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و جامعه اسلامی شد.

وی افزود: عزت، اقتدار، سربلندی و پیشرفت امروز ایران اسلامی به برکت امام خمینی (ره) و راهبردهای ارزشمند ایشان است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهای امام خمینی (ره) است/12 فروردین عید ملی و مذهبی ملت ایران است

امام جمعه موقت شهرری با بیان این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهای امام خمینی (ره) است، گفت: 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران است. روزی که امام خمینی (ره) نظامی را مبتنی بر دموکراسی و مردم‌سالاری دینی تاسیس کردند و بیش از 90 درصد مردم با حضور پای صندوق‌های رای به جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد رای آری دادند.

وی 12 فروردین ماه را عید ملی و مذهبی ملت غیور ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: همزمان با یوم‌الله 12 فروردین ماه حاکمیت دین مبین اسلام و ولایت فقیه تثبیت شد.

روز طبیعت سنت دیرینه مردم ایران برای نشاط و شادی سالم است/تاکید بر پرهیز از خرافات

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به 13 فروردین ماه روز طبیعت عنوان کرد: 13 فروردین ماه روز طبیعت است و بر اساس سنت دیرینه مردم ایران این روز در کنار روزهای دیگر، روز شادی و نشاط سالم است.

وی با بیان این‌که در دین مبین اسلام چیزی به نام خرافات وجود ندارد، گفت: در دین مبین اسلام به‌ویژه در میان مردم مومن و فهیم ایران اسلامی چیزی به‌نام خرافات جایی ندارد و ورود یک سری از خرافات در روز 13 فروردین ماه از دید ملت مومن و متدین ایران اسلامی مایه ننگ است.

امام جمعه موقت شهرری با تاکید بر رعایت موازین شهروندی در روز 13 فروردین ماه اظهار داشت: ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهند هزینه‌های زیادی که برای بهداشت و طبیعت صورت گرفته است در یک روز توسط یک عده‌ای از بین برود و بیت‌المال و … آسیب ببیند.

اقشار مختلف جامعه در اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» عنوان کرد: باید همگان به اقتصاد مقاومتی عمل کنند چراکه اگر به این مهم توجه نکنیم گرفتار خواهیم شد.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی منحصر به دولت نیست و مربوط به ملت، بخش خصوصی و … است و مجموعه‌ای که بیشترین نقش را در تحقق این مهم دارند دولتمردان هستند و باید دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشد.

امامجمعهشهرری
نظرات (0)
Add Comment