12 پژوهشگر برتر پردیس دانشگاه قرآن و حدیث شهر ری معرفی شدند

 

به گزارش راگا نیوز، در این آیین که با حضور شماری از مسوولان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد پژوهشگران برتر این پردیس در چهار بخش اخلاق و نهج البلاغه، تفسیر، کلام و حدیث معرفی شدند.

بر این اساس در بخش های تفسیر، کلام، حدیث و اخلاق نهج البلاغه، به ترتیب ˈمحمد علی مشایخی پورˈ،ˈجعفرسالمیˈ،ˈامیر عطالله جباریˈ وˈهاشم زعفرانیˈرتبه اول مقالات برتر پژوهشی امسال را به دست آوردند.

در این مراسم از ˈمحمد علی مهدوی رادˈ به عنوان استاد راهنما دانشجویان دانشگاه قرآن و علوم حدیث در امر پژوهش مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین ازˈعبدالله عمادی،ˈحجت الله کوثریˈˈمحسن زارع پورˈ،ˈانسیه کاشانیˈ،ˈمهدی عزتی آراسته پورˈ،ˈغلامعلی تبارˈ،ˈسمانه مطلق مجدˈ و ˈفاطمه ربانی فرˈ به عنوان نفرات برتر پژوهش های دانشجویی با اهدا جوایزی تجلیل شد.

دبیر همایش مقالات برتر پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث در این آیین گفت: به دنبال برگزاری فراخوان ، 120 مقاله از سوی دانشجویان به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

حجت الاسلامˈرسول رضویˈ افزود: مقاله های برتر براساس معیارهای علمی انتخاب و معرفی شدند.

وی با تاکید بر کاربست پژوهش های دانشجویی یاداوری کرد که همایش مقالات برتر پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از سال 1389 با ارائه 127 مقاله و 51 پایان نامه آغاز شد که امسال چهارمین دوره ان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این همایش ها می تواند امید و افقی برای عرصه پژوهشی دانشگاه قرآن و علوم حدیث باشد.

ˈعبدالهادی مسعودیˈرییس دانشکده علوم حدیث نیز در این آیین در سخنانی اظهار داشت: همانطور که امام خمینی (ره) بسیج را شجره طیبه دانستند امروز پژوهش نیز می تواند به شجره پژوهش تشبیه شود.

وی در ادامه به مراحل امر پژوهش پرداخت و موضوع سوال در پژوهش را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: سوالات سطحی و ساده نمی تواند فرایند پژوهش را زمینه سازی و هدایت کند.

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتابˈآشنایی با حدیثˈ نوشته اساتید دانشگاه قرآن و حدیث، اهدای جوایز و برنامه های متنوع دیگر از برنامه های جانبی این همایش بود.

13آباناتوبان تهران قمباقرشهربخشداریبهشت زهراجنوب تهرانحسن آبادخبرری نشینسعید استاد فرجشهدای ریشهردار حسن آبادشهردار شهرریشهردار کهریزکشهرداریشهرداری منطقه 20شهرریشورای اسلامی باقرشهرشورای کهریزکصحن امام راحلفرمانداریفرمانداری ویژه ریفرهنگسرافشافویهمنطقه 20پالایشگاه تهرانپایگاه خبری شهرریپژوهشکتابخانهکهریزکگزارش
نظرات (0)
Add Comment