13 آبان ماه نماد همگرائي ، وحدت ملي و روح تقابل و جهاد حق عليه باطل است.

نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمند‌ترین صفحات تاریخ انقلاب اسلامی و نماد همگرائي ، وحدت ملي و روح تقابل و جهاد حق عليه باطل است.

به گزارش راگا نیوز علیرضا قربانعلی در گفتگو با خبرنگار ما گفت :وقايع الهام بخش سيزدهم آبان ماه در تاريخ انقلاب شكوهمند اسلامي در شمار رخدادهاي آموزنده و عبرت انگيز قرار مي گيرد و نيازي حياتي براي ملت هاي آزادي خواه جهان است. تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران در سال 1358 به دست دانشجويان مسلمان پيرو خط امام (ره) جزو خاطراتي از نظام پر صلابت و مقدس جمهوري اسلامي است كه هر ساله ضمن يادآوري جنايت ها، خباثت ها و خيانت هاي آمريكاي جنايت كار، روح استقلال طلبي و آزادي خواهي ملت غيور و قهرمان ايران اسلامي را به رخ استكبار جهاني مي كشد و همواره از آن به عنوان يكي از اصول غير قابل تغيير در انقلاب اسلامي دفاع كرده است.

بي شك تسخير لانه جاسوسي آمريكا نقطه عطف مبارزات بي وقفه ملت ايران در مقابل زيادي خواهي ها، ياوه گويي ها، تجاوزگري ها و خوي استكباري حاكمان آمريكاست.

امروز با وجود گذشت 34 سال از تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران، هر كشوري كه سياستهاي ديپلماسي خود را بر پايه روحيه استكباري استقرار سازد مورد اعتراض ملت غيور ايران اسلامي قرار خواهد گرفت.

 وی با اشاره به شکست‌هاي تلخ و پي در پي آمريکا و همدستانش در سي و سه سال دشمني با انقلاب اسلامي و اعتراف دولتمردان و سردمداران محافل سياسي- امنيتي غرب نسبت به ناکارآمدي و استيصال نقشه‌ها و ترفندهاي شيطاني نظام سلطه عليه ملت ايران آورده است: درايت و هوشمندي ولايت فقيه و رهبري انقلاب اسلامي و هوشياري و بصيرت مثال زدني مردم انقلابي و غیور ايران، نه تنها نظام، انقلاب و ميهن اسلامي را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌هاي  استکبار حفظ کرده است بلکه باعث تقويت روحيه استکبار ستيزي ملل و بیداری اسلامی بخصوص در کشورهای منطقه گرديد و نشان داد که تنها با تکيه به قدرت لايزال الهي و همگرائي و يکدلی حول محور ولي امر مسلمين مي توان خط بطلان برافسانه هاي هر قدرتي کشيد.

در پایان ایشان تصریح کرد : ما به همراه شهروندان عزیزمان همچون گذشته دوشادوش آحاد ملت ایران در راهپیمایی سراسری یوم الله سیزدهم آبانماه و روز ملی  مبارزه با استکبار جهانی با فریاد رسای بانگ تکبیر مواضع خود را به جهانیان اعلام می‌کنیم.

لازم به ذکر است این مراسم در باقرشهراز ساعت 10 صبح از ابتدای سی متری امام خمینی (ره)شروع می شود .

13 آبانبسیج دانشجوییراگا نیوزشهرریعلیرضا قربانعلیمنطقه 20
نظرات (0)
Add Comment