140 هزار متر مربع از معابر روستایی ورامین آسفالت شد

به گزارش راگانیوز ، عباس علیخانیان  اظهار کرد: دولت یازدهم و دوازدهم با اختصاص اعتبارات خاص به مناطق روستایی، در توسعه فعالیت های عمرانی در این مناطق گام های موثری را برداشته و امروز چهره مناطق روستایی ورامین کاملا دگرگون شده است.
وی گفت: طی سال گذشته 40 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای شهرستان ورامین اختصاص یافت که این اعتبار صرف هزینه بهسازی معابر روستایی شد.
علیخانیان افزود: با اجرای طرح های هادی مصوب، روستاهای شهرستان ورامین از بستر لازم برای توسعه و عمران برخوردار شدند و اصلاح معابر ، بهسازی، جدولکاری و آسفالت خیابان های روستاها زمینه پیشرفت را در این مناطق فراهم کرده است.
وی بیان کرد: سال گذشته بیش از 140 هزار متر مربع از معابر روستایی آسفالت شد که این میزان از آسفالت کاری در تاریخ شهرستان ورامین بی سابقه بوده است.
علیخانیان گفت: با توجه به اتمام دوره اجرای طرح های هادی ، کار بازنگری طرح هادی 17 روستای شهرستان انجام شده و امسال این طرح ها اجرا می شود.
رئیس بنیاد مسکن ورامین تأکید کرد: مهمترین هدف دولت ، کاهش نرخ مهاجرت از مناطق روستایی به شهرهاست چرا که این مهاجرت موجب می شود که سرمایه انسانی مولد که در حوزه کشاورزی و دامپروری مشغول به فعالیت هستند در مناطق شهری هدر رفته و اقتصاد روستایی با مشکل جدی مواجه شود.
علیخانیان گفت: جلوگیری از مهاجرت که اثرات نامطلوب اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به همراه دارد، جز با توجه ویژه به مناطق روستایی میسر نمی شود.

اسفالتجادهراگانیوزورامین
نظرات (0)
Add Comment