شهردار باقرشهر : تمام دستورات اسلام بر رحمانیت و رحیمی خداوند استوار است

به گزارش روابط عمومی شهرداری  باقرشهرمراسم باشکوه نماز عید فطر در استادیوم ایثارگران شهرداری باقرشهر  برگزار شد. در این مراسم که با حضور خیل کثیری از نمازگران صورت گرفت آیت الله  سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر با تبریک این عید به همه مسلمانان به ویژه شهروندان باقرشهری، عبادتی را افضل عبادات دانست که با عشق و از روی محبت انجام شود . وی برای همه شهروندان آرزوی قبولی طاعت داشت و از برگزارکنندگان مراسم عبادی عید فطر نیز تقدیر کرد.

ایرج لک معروفی رییس شورای اسلامی باقرشهر نیز با تبریک عید فطر و تقدیر از حضور گسترده مردم در این مراسم باشکوه گفت : شهروندان باقرشهری همواره در همه عرصه های عبادی ، سیاسی و فرهنگی حضور می یابند و با اتحاد و همبستگی خود حماسه می آفرینند . حماسه راهپیمایی روز قدس و حضور گسترده ایشان در این مراسم مصداق این ادعا است و من خرسندم که افتخار خادمی این مردم عزیز را در شورای اسلامی دارم .

سعید استادفرج شهردار باقرشهر نیز طی سخنانی  با تبریک حلول ماه شوال و فرارسیدن عید فطر گفت: در بررسی تمام دستورات اسلام می بینیم که خداوند تمام ثانیه های زندگی انسان را به گونه ای طراحی کرده است که بتوانیم از مهربانی و بخشندگی خداوند برای توبه و برگشت دوباره به اصل انسانیت بهره ببریم . تمام ذات خداوند بر مهربانی و بخشش استوار است و شما می بینید که اسلام بر رحمانیت و رحیم بودن خداوند استوار است . من ضمن تبریک این عید بزرگ بر تک تک شهروندان ارزو دارم عیدی مسلمانان، ظهور آقا امام زمان (عج) باشد .

وی در خصوص برگزاری این مراسم از دفتر امام جمعه ، معاونت  و واحدهای مختلف شهرداری و همچنین مساعدت شورای اسلامی تقدیر کرد.

در ین مراسم اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیران بخشی و شهری نیز حضور داشتند. گفتنی است شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با برپایی ایستگاه صبحانه از نمازگزاران حاضر پذیرایی کردند.

استاستواراسلامباقرشهربرتمامخداونددستوراترحمانیترحیمیشهردارشهرریو
نظرات (0)
Add Comment