16 آذر روز استکبارستیزی و استقلال‌خواهی دانشجویان ایران اسلامی است

 به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدفرج‌اله موسوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به‌ویژه شهدای 16 آذر اظار کرد: بار دیگر به یاد شهدای روز شانزده آذر، روز استکبارستیزی و استقلال‌خواهی دانشجویان ایران اسلامی، سر تعظیم فرود می‌آوریم بر مقام شامخ دانشجو، این قشر فهیم جامعه که به فرموده رهبر معظم انقلاب، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است.

وی گفت: 16 آذر، که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد، یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیر خصم سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضداستکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری بیان داشت: دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی ـ الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال‌طلبی، آزادیخواهی و استکبارستیزی خود را حفظ کند.

موسوی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک به تمام دانشجویان گرامی ابراز امیدواری کرد: با بصیرت و هوشیاری کامل و با پیروی کامل از منویات مقام عظمای ولایت، گام‌های موثر برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

 

16آذراستاستقلالخواهیاستکبارستیزیاسلامیایراندانشجویانروزشهرریو
نظرات (0)
Add Comment