1800سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد شهرستان ری توزیع شد

 به گزارش راگانیوز فاطمه صفاریان  در گفت وگو با ایرنا افزود: بمناسبت ماه مبارک رمضان از سوی خیرین سبد کالا بین نیازمندان، سالمندان و محرمان توزیع شد که در این مرحله 1800 سبد کالا به مبلغ یک میلیارد 752 میلیون و 447هزار ریال می باشد و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: این سبد غذایی شامل برنج، روغن، چای و قند، خرما، گوشت قرمز و مرغ در مجموع به ارزش یک میلیون ریال می باشد که با همکاری خیرین شهرستان و طی برنامه ریزی و زمان بندی مناسب در بین بیماران و سالمندان نیازمندان توزیع شد.

صفاریان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای دستگیری از نیازمندان و فقرای جامعه است، تاکید کرد: میل کمک به ایتام فقرا و نیازمندان از جلوه های زیبای ماه مبارک رمضان است که اوج انجام این سنت های حسنه را در جامعه آشکار می سازد.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات جامعه از جمله فقر ریشه در فرهنگ دارد که در همین زمینه باید فرهنگ دستگیری از نیازمندان و فقرا در جامعه اشاعه یابد چرا که فرهنگ انفاق به شادابی اجتماع کمک می کند.

صفاریان با اشاره به اینکه در شبهای قدر و دهه اول و دوم ماه مبارک تعداد حامیان را افزون بر دو هزار و 945 نفر اعلام کرد و افزود: در طرح محسنین بیش از 295 نفر حامی بیش از 340خانوار را تحت حمایت و پوشش خود قرار دادند.

وی یادآور شد: در طرح اکرام نیز بیش از 314 یتیم از سوی حامیان تحت حمایت قرار گرفتند.

1800سبدامدادبینتوزیعریشدشهرریشهرستانمددجویانکالاکمیته
نظرات (0)
Add Comment