22 بهمن نماد انقلاب ، امام خمینی (ره) و ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی است

به گزارش راگانیوز به نقل ازایرنا، ˈسعید بیاتˈ روز یکشنبه درسومین نشست اعضای ستاد دهه مبارک فجر شهرستان ری درمحل سالن خدمت فرمانداری، با بیان اینکه راهپیمایی ملت ایران در روز 22 بهمن امسال به جهت تحولات منطقه و جهان از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه چشم مظلومان و ستم دیدگان به پیام های این رویداد عظیم دوخته شده است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با درایت و رهبری حکیمانه امام راحل و در ادامه با هدایت رهبرمعظم انقلاب با قدرت هرچه تمام به راه مقدس خود که همانان راه شهداست، ادامه می دهد و از این رو حضور گسترده و میلیونی مردم ایران و دوستداران انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن نشانه این ادعا است.

وی تصریح کرد: مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان ری طبق سال گذشته و بلکه بیشتر از آن در راهپیمایی 22 بهمن که در شهرستان و به مرکزیت شهر ری برگزار خواهد شد حضوری باشکوه خواهند داشت و از این رو بستر لازم برای حضور بانشاط و پرشور مردم از سوی ستاد دهه فجر فرمانداری آماده و در نظر گرفته شده است.

بیات گفت: برای انتقال و جابجایی شهروندان و روستائیان به محل تجمع و نقطه آغازین مراسم راهپیمایی که مقابل بقعه بی بی زبیده در خیابان فدائیان اسلام است بالغ بر100 دستگاه اتوبوس شرکت واحد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تعداد 600 دانش آموز با هماهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و دو بطور متحد و با برافراشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران سرود ملی و انقلابی در نقطه پایانی مسیر راهپیمایی که میدان حرم عبدالعظیم (ع) است ، اجرا می کنند.

معاون فرماندار شهرستان ری گفت: در مسیر راهپیمایی 33 غرفه های تبلیغاتی و نمایشی ، جنگ شادی برای کودکان ، نقاشی، ارتباط زنده برنامه تلویزیونی، نمایشگاه عکس و تراکت و ایستگاه صلواتی برای پذیرایی شرکت کنندگان از سوی شهرداری، بسیج و ادارات و نهادهای ستاد دهه فجر شهرستان در نظر گرفته شده است.

بیات اظهارداشت: در روز راهپیمایی تمامی نیروهای انتظامی و پلیس راهور برای تسهیل در تردد راهپیمایان وکنترل ترافیک، امداد هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، مراکز درمانی شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی، با هماهنگی مسوولان این نهادها برای برگزاری یک مراسم باشکوه و ماندگار در شهر ری آمادگی خود را اعلام کرده اند.

22استاستکبارامامانقلابایستادگیبرابربهمنجهانیخمینیدررهشهرریملتنمادو
نظرات (0)
Add Comment