نشست هم‌اندیشی مسئولان در ارتباط با سفر رئیس جمهور به ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ری، صبح امروز نشست هم‌اندیشی مسئولان در ارتباط با سفر رئیس جمهور به ری با حضور سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران،کرمی معاون امور اقتصادی استاندار تهران و هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار ویژه ری در سالن همایش‌های اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران، ائمه جمعه شهرستان ری، روسای ادارات و دستگاه‌های شهرستان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان ری از جمله حاضران در این همایش بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و مجید راوندی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری از جمله سخنرانان این نشست هم‌اندیشی بودند.

تبیین ظرفیت‌ها و مشکلات شهرستان ری، بررسی مسائل و موضوعات اولویت‌دار ری از جمله محورهای این نشست بود.

گفتنی است، رئیس جمهور به دلیل جایگاه والای معنوی و سیاسی شهرستان ری برای نخستین بار با تدارک یک سفر شهرستانی به‌طور اختصاصی به ری سفر می‌کند.

حجت‌الاسلام روحانی پیش از این در قالب سفرهای استانی به‌ همراه هیئت دولت به استان‌های کشور سفر کرده و بعضاً در سفر رسمی هیئت دولت به استان تهران به چندین شهرستان سفر کردند که به دلیل جایگاه ویژه ری استثناءً این سفر اختصاصی برای ری برنامه‌ریزی شده است.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment