24 خردادماه 92 روح امید را در دلهای مردم زنده کرد

 مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: در حماسه 24 خرداد ماه سال 92 یکبار دیگر روح امید در دل های ملت ایران با انتخاب دولت تدبیر و امید زنده شد.

 ˈمحمد رضا یوسفیˈ شامگاه شنبه در گرامیداشت نخستین سالروز حماسه تاریخی 24 خرداد ماه که در سالن اجتماعات فرهنگسرای ولا شهر ری برگزار شد، اظهارداشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه سیاسی در انتخابات خرداد 92 کام ملت ایران شیرین و امید به آینده ای روشن در دل و جسم مردم دمیده شد.

وی افزود: ملت ایران در این روز با عظمت با حضور یکپارچه خود برای احیای آرمانهای بلند امام و رهبری و دست یابی به کرامت انسانی در صحنه انتخابات حاضر شد و با برگزیدن دولت تدبیر و امید تمام نگاهها را در داخل و خارج از کشور به سمت خود جلب که مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و رای آنان تعیین کننده است.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران با بیان اینکه با دسته بندی و گروه ایجاد کردن کشور به جایی نخواهد رسید، اظهارداشت: 98 درصد مردم به آرمانهای امام و رهبری و اصول و ارزش های انقلاب پایبند بوده و نیازی نیست که برخی خود وکیل و قیوم مردم بدانند.

یوسفی تصریح کرد: ملت ایران همچنانکه در مراسم 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب و صحنه های دفاع مقدس و دیگر عرصه های انقلاب که هرکجا که لازم دانسته خود جوش وارد صحنه شدند و مسوولان باید از این رای مردم حمایت کنند.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: کشور در مسایل نظامی در منطقه حرف نخست را می زند و از طرفی پیشرفت هایی در این عرصه در سطح جهانی داشته است ولی در عرصه اقتصادی که هم اکنون با کاستی هایی مواجه می باشد که برای رفع مشکلات نیازمند وحدت و اتحاد همه نیروهای دلسوز نظام اسلامی است.

2492امیدخردادماهدردلهایراروحزندهشهرریمردمکرد
نظرات (0)
Add Comment