زنگ مانور زلزله در مدارس باقرشهر به صدا در آمد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ، سعید شفیعی گفت : هدف از برگزاری مانور آگاه ساختن دانش آموزان در مواجه با بحران و آموزش های لازم در برابر خطرات احتمالی است .

مسئول حوادث شهرداری در ادامه افزود : دانش آموزان در این مانور آموزش های لازم در خصوص حمل مصدومان و مجروحان آسیب دیده و اطفای حریق را فرا گرفتند و همچنین نقاط امن در زمان وقوع زلزله به آنها آموزش داده شد .

وی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان دراین مانورها در شرایط حادثه قرار می گیرند ، گفت : همین امرباعث می شود که شیوه رویارویی با زلزله را بیاموزند وبتوانند تا حد بسیار زیادی از تلفات و آسیب های روحی و روانی در هنگام و بعد از زلزله بکاهند.

شفیعی با اشاره به اینکه این مراسم با مشارکت آتش نشانی شهرداری ، ستاد مدیریت بحران و واحد سلامت شهرداری صورت گرفت ، تصریح کرد : این مانور باحضور آقای تورانی مسئول مدیریت بحران شهرستان ری و آقای آرویی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری برگزار شد .

گفتنی است ؛ این مانورهر ساله به مناسبت روز زنگ زلزله همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین در مدارس باقرشهر برگزار می شود .

زلزلهزنگشهرریمانورمدارس
نظرات (0)
Add Comment