بازدید سرزده شهردار از فرهنگسرای آفتاب باقرشهر

به گزارش راگانیوز ،  به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مدیر فرهنگسرای آفتاب گفت : روز پنجشنبه شهردار باقرشهرضمن بازدید ، از نزدیک در جریان روند فعالیت های فرهنگسرای آفتاب قرار گرفتند .

وی در ادامه افزود : شهردار باقرشهر ضمن بازدید از قسمت های مختلف فرهنگسرا در جریان روند فعالیت های فرهنگسرا قرار گرفته و در کلاس ریاضی با چرتکه که در حال برگزاری بود حضور یافتند .

مدیر فرهنگسرای آفتاب با اشاره بر اینکه شهردار باقر شهر تاکید بسیاری بر اخلاق دارند ، گفت : آقای استاد فرج رهنمودهای مفیدی در خصوص فعالیت های آتی فرهنگسرا به ما دادند که مهمترین آنها تاکید بر اخلاق و رفتار مناسب با مراجعه کنندگان بود و تکریم ارباب رجوع را امری لازم و مهم دانستند .

حسن زالخان مسئول فرهنگسرای آفتاب با اشاره به فعالیت های فرهنگسرا گفت : هدف از ایجاد این نوع فرهنگسراها ، ترویج هنر و فرهنگ در جامعه است که خوشبختانه مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار گرفته ، ما باید این فرصت را غنیمت شمرده و در راستای پیشرفت جوانان قدم برداریم .

وی در پایان به معرفی برنامه های فرهنگسرا پرداخت و گفت : در این فرهنگسرا کلاس هایی همچون : خیاطی ، زبان انگلیسی در تمامی مقاطع ، ریاضی با چرتکه ، فوریت های پزشکی ، طراحی درتمامی مقاطع ، قرآن برای کودکان ، موسیقی ، بافتنی و دیگر کلاس های آموزشی را داریم و همچنین بخش مهد کودک و پیش دبستانی در این فرهنگسرا دایر است .

لازم به ذکر است ؛  فرهنگسرای آفتاب در زمینی به مساحت 4هزار مترمربع و بنایی به مساحت 900 مترمربع در سه طبقه در ضلع غربی بوستان ارغوان محله جعفرآباد احداث شده است. این فرهنگسرا  شامل ساختمان اداری و کلاس‌های آموزشی و سالن مطالعه می‌باشد.

بازدیدسرزدهشهردارشهرری
نظرات (0)
Add Comment