تجلیل از 2 خانواده شهید منطقه 20 تهران

حجت‌الاسلام میثم امرودی عصر امروز به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و دلجویی از خانواده آنان با خانواده شهیدان جعفر، رضا و صادق شجاعی‌فرد و شهید ناصر صدقی دیدار کرد.

 

سبک زندگی شهدا بهترین سبک زندگی است

نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان این‌که بهترین سبک زندگی، سبک زندگی شهدا است، گفت: بازدید از خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور سازمان‌ها و نهادهای دیگر همچون شهرداری در این دیدارها قوت قلبی دو چندان برای این خانواده‌های معظم است.

وی گفت: این دیدارهای دوره‌ای از خانواده شهدا از سوی مدیریت شهری به خوبی انجام شده و گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهداست/توجه به ارزش‌ها و باورهای دینی اهداف دیدار با خانواده شهداست

منصور کتانباف، شهردار منطقه 20 نیز تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به معنویات، ارزش‌ها و باورهای دینی را از اهداف دیدار با خانواده شهدا برشمرد و گفت: پیشرفت و سربلندی ایران‌ اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و پاسداشت اهداف آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم و به‌ویژه مسئولان است.

تجلیل معاون شهردار تهران از خانواده شهدای شهرری

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی در این دیدارها ضمن گفت‌وگو با خانواده معظم شهدا در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و با بیان این‌که خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و جانبازان گرانقدر توفیق الهی است با اهدای لوح تقدیر و هدیه از صبر و استقامت این خانواده شهدا تجلیل کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به‌همراه هیئت همراه، شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، مدیرکل ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری از حاضران در این دیدار بودند.

 

خانوادهدیدارشهرریشهید
نظرات (0)
Add Comment