بازدید سرزده شهردار باقر شهر از مجموعه ورزشی عطر سیب و استادیوم ایثارگران

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ، در این دیدار شهردار تحولات مجموعه عطر سیب و استادیوم ایثارگران و همچنین نحوه فعالیت ورزشکاران را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار داد .

سعید استاد فرج شهردار باقر شهر در این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما توسعه فضاهای ورزشی را درراستای توسعه سلامت جامعه شهری بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد : مسئولین ورزشی باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند و فضای ورزشی باقرشهر را به جایگاه والاتری برسانند تا ما شاهد موفقیت های بسیاری در تمام رشته های ورزشی باشیم .

وی در ادامه افزود : ورزش و ورزشکاران این شهرقابلیت ها وتوانمندیهای فراوانی دارندومیتوانند بااندکی توجه بیشتر،درعرصه های بین المللی چون گذشته افتخارکسب کنندو ما امیدواریم با ایجادزیرساخت‌های ورزشی شاهد رشد هر چه بهتر ورزش در این شهرباشیم .

بوستان عطر سیب باقرشهر یکی از بزرگترین بوستانهای جنوب تهران است که در کنار امکانات رفاهی متنوع از جمله شهر بازی ،باغ پرندگان و…. دارای استادیوم ایثارگران با ظرفیت 10 هزار نفر می باشد که این استادیوم یکی از بهترین استادیوم های جنوب استان تهران بوده که روزانه پذیرای جمع کثیری از ورزشکاران و محل برگزاری ورزش های همگانی برای بانوان می باشد

استادیومایثارگرانبازدیدشهردارشهرری
نظرات (0)
Add Comment