افزایش وسعت باغ پرندگان مجموعه عطر سیب به 10هزار متر مربع

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ،مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر گفت : در حال حاضر مساحت باغ پرندگان مجموعه سیب 4 هزار مترمی باشد که قرار است در طی سه مرحله 6 هزار متر به وسعت آن برای ایجاد باغ وحش بیافزاییم.

خدابنده لو در ادامه با اشاره به مراحل ایجاد باغ وحش در این مجموعه ، افزود : در مرحله اول افزایش وسعت فضای باغ پرندگان و در مرحله دوم کارهای عمرانی باغ وحش از جمله ساخت قفس برای نگهداری حیوانات ودر مرحله آخر خرید گونه های جدید و نادر از حیوانات را دردستور کار داریم .

وی با اشاره به اینکه توسعه شهرها و گسترش زندگی آپارتمانی فرصت بودن در کنار طبیعت و حیوانات را از همگی گرفته است ،گفت : با احداث باغ وحش در راستای این امر می توانیم اوقات فراغت شهروندان را به بهترین نحو پر کنیم .

مسئول فضای سبز شهرداری اظهار داشت : برای ارتقای وسعت باغ پرندگان مجموعه عطر سیب حدود 250 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده که قرار است در سال جدید به بهره برداری برسد .

لازم به ذکر است ؛ باغ پرندگان بوستان عطر سیب شهرداری باقرشهر از جمله مراکز تفریحی است که توسط کارشناسان این شهرداری راه اندازی و تجهیز شده است. این باغ اکثر گونه های پرندگان ایرانی و همچنین گونه هایی از آهو و شتر مرغ را نیز دارد .

باغباغ وحششهرریوسعتپرندگان
نظرات (0)
Add Comment