30 تن غذای دام، طعمه حریق شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛  مسئول آتش نشانی شهرداری کهریزک با اشاره به این خبر گفت: در تاریخ 20 تیر ماه با اعلام حریق در یک دامداری بزرگ واقع در کمربندی روستای تورقوزآباد، نیروهای آتش نشانی ایستگاه شماره یک و دو شهرکهریزک بلافاصله به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند.
وی اظهار داشت: دامداری محل حادثه حدود 10هزار متر مربع مساحت داشت  ودر این حادثه که به طور غیر عمد و بر اثر رسیدن شعله های آتش به انبار علوفه رخ داده بود، حدود 30 تن علوفه ذخیره شده برای دام در کام آتش سوخت.
فروغی، یکی از مهمترین دلایل وقوع حریق در دامداری ها، مراکز نگهداری ضایعات و …. را عدم توجه کارگران به اصول ایمنی عنوان کرد و گفت: باتوجه به قابل اشتعال بودن مواد ضایعاتی یا علوفه  فقط یک جرقه برای  وقوع آتش سوزی ای بزرگ کافی است که کارگران و فعالان در این اماکن باید آگاهی و مهارت لازم برای پیشگیری از وقوع حادثه و مقابله با حوادث را داشته باشند.
سال گذشته 15 عملیات اطفای حریق در دامداری و محل نگهداری علوفه در زمین های کشاورزی از سوی نیروهای آتش نشانی کهریزک به اجرا درآمده است.

آتش سوزیدامکهریزک
نظرات (0)
Add Comment