300 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به شبکه بهداشت حسن آباد اهدا شد

 بخشدار فشافویه گفت: با هماهنگی و همدلی خیرین و متعمدین حسن آباد لوازم و تجهیزات پزشکی ضروری به میزان 300 میلیون ریال خریداری و به شبکه بهداشت و درمان این منطقه اهدا شد.

ˈسید همایون عباسیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: لوازم اهدایی به شبکه بهداشت حسن آباد شامل یک دستگاه انکوباتور، تخت زایمان برقی، تخت ژنیکولوژی، سونی کیت و یک دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی است.

وی افزود: با توجه به جمعیت 75 هزار نفری بخش فشافویه که بیش از 45 هزار نفر در شهر ساکن هستند و از طرفی وجود فرودگاه امام خمینی (ره) و شهرک صنعتی شمس آباد در مجاورت این شهر، شبکه بهداشت و درمان حسن آباد نیازمند احداث یک واحد پلی کلینیک برای پاسخ گویی به مراجعه کنندگان بی شمار این منطقه است.

بخشدار فشافویه از اهدای یک قطعه زمین برای احداث واحد پلی کلینیک تخصصی خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شدید منطقه و برنامه ریزی های و هماهنگی با اداره تامین اجتماعی استان تهران مجوز یک قطعه زمین رایگان در منطقه را برای ساخت یک واحد پلی کلینیک تخصصی جهت ارایه خدمات پزشکی و درمانی، توسط تامین اجتماعی واگذار شد.

عباسی افزود: در هر فصل گروهای متخصص پزشکی با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در حسن آباد حضور یافته و بیماران نیازمندی که دسترسی به خدمات درمانی در مراکز را ندارند، بطور رایگان ویزیت می کنند.

همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان ری در 28 اردیبهشت ماه سال جاری در خصوص نیاز شدید مردم منطقه حسن آباد به خدمات درمانی گزارش با عنوان ˈ رویای بیمارستان برای ساکنان جنوب شهرستان ریˈ را تهیه و انتشار داده بود.

بخش فشافویه دارای 75 هزار نفرجمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران ـ قم واقع شده است.

300آباداهدابهبهداشتتجهیزاتحسنریالشبکهشدشهرریمیلیونپزشکی
نظرات (0)
Add Comment