برپایی پایگاه اهدای خون در شهرداری باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، مسئول سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر گفت : پایگاه اهدای خون امروز یکشنبه ششم دیماه از ساعت 9:30 صبح تا 16:30 عصر برای تمامی کارکنان شهرداری ، دیگر ادارات و شهروندان در شهرداری باقر شهر برپا شد.

قنبری در ادامه افزود : با توجه به كاهش ذخاير خوني و نياز مبرم مراكز درماني ونیز به منظور حفظ و افزایش مشارکت شهروندان در این امر خداپسندانه ، ترویج فرهنگ اهدای خون میان شهروندان و تامین بخشی از نیازهای افراد به خون سالم به خصوص در مواقع ضروری، شهرداری باقرشهر به برپایی پایگاه انتقال خون اقدام کرد .

وی با بیان اینکه در کشور نیاز مبرم به خون داریم ، تصریح کرد : از آنجایی که تصادفات در کشور ما بسسار زیاد اتفاق می افتد و همچنین ما روزانه به سه هزار واحد خون نیازمندیم با انجام این امر خدا پسندانه می توانیم گاهی با اهدای یک واحد خون نجات بخش زندگی یک انسان باشیم .

حضور شهردار باقرشهر در پایگاه انتقال خون

شهردار باقرشهر نیز با حضور در این پایگاه انتقال خون از نزدیک بر نحوه مشارکت شهروندان و پرسنل بازدید نمود

استاد فرج در خصوص شرایط اهدای خون گفت :عمل اهدا خون ، اهدای زندگی است و از همه همکاران و شهروندان واجد شرایط اهداء خون کسانی که بالای 60 سال نباشند و بیماری خونی نداشته باشند درخواست می کنیم در این کار خیر پیشگام شوند و با اهدا خون خود جان انسانی را از مرگ حتمی نجات دهند.

وی ضمن عرض خسته نباشید به پرسنل و عوامل برپایی این پایگاه افزود :این کار خداپسندانه شما هم در زمین هم در آسمانها جزء حسنات محسوب می شود و برای شما آرزوی موفقیت دارم

 

اهدابرگزاریخونشهرریپایگاه
نظرات (0)
Add Comment