دو مدرسه دخترانه خیری ساز در باقرشهر افتتاح گردید

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، فرماندار ویژه ری در مراسم افتتاح این مدارس گفت : تلاش خیرین مدرسه ساز در جهت گسترش فضاهای آموزشی و فراهم نمودن زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی در ادامه ضمن اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان ری افزود : دولت برای اکثر شهرستان ها ۱۰ میلیارد تومان بودجه آموزش پرورش در نظر گرفتهاما به خاطر ظرفیت بالای شهرستان ری ، ۳۰ میلیارد تومان برای مدارس شهرستان ری اختصاص داده است که امیدواریم تا سال 96 مدارس فرسوده این شهرستان بازسازی شوند .

جمالی پور با اشاره به مشارکت مردم در ساخت مدرسه تصریح کرد : ظرفیت شهرستان ری نیز برای ساخت این مدارس بسیار بالاست وخیرین خوبی همیشه در این عرصه ها حضورداشته اند ، لذا همه مردم خوب ری باید قدرشناس این افراد باشند و مانیزبایدتمام تلاش خود راجهت همکاری بهتربااین خیرین انجام دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه باید فضای مطلوب را برای مشارکت مردمی آماده کرد ، اظهار داشت : فرمانداری شهرستان ری آماده است تابامشارکت مردم گامهای موثری برداشته وانشاء الله این سیاست در۲سال آتی دولت تدبیروامیدنیزادامه خواهدداشت و امیدواریم روز به روز تعداد این خیرین افزایش پیدا کرده تا با یاری خداوند بتوانیم مشکلات ساختاری را برطرف نماییم .

شایان به ذکر است ؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود و هدیه از فرماندار شهرری ، شهردارباقرشهر ، بخشدار کهریزک و خیرین حاضر در مراسم تقدیر به عمل آمد.

خیریشهرریمدرسه
نظرات (0)
Add Comment