باقرشهر قهرمان مسابقات کشتی آزاد گرامیداشت شهدای مدافع حرم شد

به گزارش راگانیوز  به نقل از روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، مسابقات کشتی آزاد گرامیداشت سردار همدانی و شهدای مدافع حرم در مجموعه ورزشی فدک باقرشهر در چهار رده سنی با حضور 15 تیم از شهرهای مختلف انجام شد و با قهرمانی تیم شهدای باقرشهر با مربیگری اسماعیل بهکار به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور پرشور تماشاگران و دوستداران ورزش کشتی باقرشهر همراه بود، آیت‌الله موسوی امام جمعه باقرشهر، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس، مجید خدایی مربی سابق تیم ملی کشتی و همچنین اعضای شورای اسلامی باقرشهر حضور داشتند.

مسئول نمایندگی ورزش باقرشهر گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای سطح کیفی کشتی نونهالان و نوجوانان باقرشهری و ایجاد آمادگی میان آن‌ها به‌ منظور کسب مقام در مسابقات استانی و کشوری بود.

یوسف پناهنده با بیان اینکه این مسابقات در سطح قابل قبولی برگزار شد و کیفیت فنی بالایی داشت، اظهار کرد: با وجود مشکلات مالی و کمبود بودجه توانستیم این مسابقات را به نحو قابل قبولی برگزار کنیم و در پایان تیم‌ها رضایت خوبی از برگزاری و میزبانی این مسابقات داشتند.

رئیس هیئت کشتی باقرشهر نیز گفت: این مسابقات در چهار رده سنی پهلوانک، خردسالان، نونهالان و نوجوانان با حضور بیش از 450 کشتی‌گیر در مجموعه ورزشی فدک برگزار شد و بعد از تیم شهدا تیم‌های 13 آبان و کارگران به ترتیب دوم و سوم شدند.

مجتبی لک افزود: در این مسابقات 15 تیم از شهرهای مختلف استان حضور داشتند که از جمله آنها می‌توان به تیم‌های غدیر، فدک، شهدا و سهیل امیری باقرشهر، 13 آبان، علی بن ابیطالب (ع)، کارگران، گلستان، شهر قدس، چهاردانگه، دهکده، قرچک و نظرآباد اشاره کرد.

وی تصریح کرد: جا دارد از زحمات شورا و شهرداری باقرشهر، کلانتری باقرشهر و همچنین اداره ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ای کنیم که در برگزاری خوب این مسابقات کمک زیادی کردند.

گفتنی است، در پایان این مسابقات از نفرات و تیم‌های برتر با اهدای لوح تقدیر و مدال‌های رنگارنگ تقدیر به‌ عمل آمد.

 

باقرشهرشهرریقهرمانیکشتی
نظرات (0)
Add Comment