315 میلیون تومان ارزش تولیدات کارگاه‌های توانبخشی کهریزک

مسئول توانبخشی کارگاه‌های هنری آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: 315 میلیون تومان ارزش تولیدات کارگاه‌های توانبخشی کهریزک در سال 93 بوده که از این مبلغ 186 میلیون تومان آن به فروش رفته است.

به گزارش راگانیوز، میرمسعود رئوفی ظهر امروز در مراسمی که به‌مناسبت آخرین روز فعالیت این کارگاه‌های هنری آسایشگاه خیریه کهریزک در سال جاری در سالن مهر آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شده بود اظهار داشت: مهم‌ترین نکته در رسیدن به ارتقاء و توانمندی این است که خود را باور داشته باشید و این خودباوری‌ها را نیز به جامعه منتقل کنید.

مسئول توانبخشی کارگاه‌های هنری آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: در حال حاضر 450 نفر مددجوی معلول و سالمند در کارگاه‌ها و نیز سایر قسمت‌های مرتبط آسایشگاه کهریزک مشغول به کار هستند که 25 نفر مربی افتخاری در طول هفته به این عزیزان انواع آموزش‌های هنری را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در طول سال 93 محصولات هنری مددجویان در شش نمایشگاه مختلف شامل باغ موزه کاخ قصر، صنایع‌دستی استان تهران، نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی، مصلی تهران، بهزیستی کوروس و نمایشگاه‌های بهاره و پائیزه بانوان نیکوکار عرضه شده که با استقبال چشمگیر مراجعه‌کنندگان روبرو بوده است.

رئوفی بیان کرد: ارزش کل محصولات تولید شده در کارگاه‌های توانبخشی بالغ بر 315 میلیون تومان بوده که از این مقدار 186 میلیون تومان آن به فروش رسیده و مابقی محصولات در داخل آسایشگاه به مصرف رسیده است.

 کارگاه‌های هنری توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک با قدمتی نزدیک به 40 سال محلی است برای توانمندسازی معلولان و سالمندانی که در این مجموعه زندگی می‌کنند.

وجود 33 کارگاه فعال در واحد توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک موجب شده مددجویان این مجموعه زیر نظر مربیان خود به تولید انواع محصولات هنری پرداخته و هر ماه با دریافت حقوقی مایحتاج شخصی خود را تامین کنند.

 

315ارزشتوانبخشیتولیداتتومانشهرریمیلیونکارگاههایکهریزک
نظرات (0)
Add Comment