بازدید سرزده شهردار از ایستگاه آتش نشانی باقرشهر

 

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ ابوالفضل رضایی گفت : شهردار ضمن بازدید از قسمت های مختلف این ایستگاه از نزدیک با مسائل و مشکلات موجود آشنا شد و راهکارهای لازم جهت مرتفع نمودن مشکلات و ارتقای سطح فعالیت ماموران آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفت .

مسئول آتش نشانی باقرشهر در ادامه افزود : شهردارباقرشهر در این بازدید با اشاره به اینکه وظیفه آتش نشانان حساس و مهم است گفت آتش نشانان باید به گونه ای برنامه ریزی و آمادگی داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور و عملیات مفید را انجام دهند .

رضایی با اشاره به اینکه شهردار باقرشهر از ایستگاه دوم در حال ساخت در درسن آباد بازدید میدانی نموده اند ، اظهار داشت : افتتاح این پروژه در دهه مبارک فجر می تواند ما را در مدیریت بحران و خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان توانمند سازد از این رو شهردار باقرشهر با پیگیری های مکرر  برای تهیه تجهیزات پیشرفته آتش نشانی خود خواستار بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه هستند .

لازم به ذکر است ؛ ایستگاه دوم آتش نشانی باقرشهر با زیر بنایی در حدود ۷۷۰ متر مربع و با اعتبار بالای ۲ میلیارد تومان در دست ساخت است که قرار است در دهه مبارک فجر افتتاح شود .

 

آتش نشانیبازدیدباقرشهرشهردارشهرری
نظرات (0)
Add Comment