دانش آموزان باقرشهری به منظور مقابله با حوادث آموزش دیدند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ قربانی گفت : با توجه به اینکه یادگیری در سنین پایین تر موثرتر است در این راستا در مدارس باقرشهر دوره های آموزشی مقابله با حوادث ، فرآیند دفاعی زلزله و پیشگیری از مرگ خاموش را جهت آمادگی دانش آموزان برگزار کردیم.

وی با تاکید بر اینکه حادثه خبر نمی کند و لازم است همه مردم خود را برای مقابله با این گونه حوادث آماده کنند، افزود: با توجه به اینکه بیشترین ساعات حضور دانش آموزان در مدارس است، آموزش های امداد و نجات جهت کاهش خسارت های ناشی از حوادث و همچنین آمادگی در مواقع بحرانی در بین دانش آموزان لازم و ضروری است.

قربانی در ادامه افزود : هر ساله با آغاز فصل سرما و روشن شدن بخاری های گازی در منازل، مسمومیت های ناشی از گاز مونواکسید کربن شماری از شهروندان را قربانی می کند به همین منظور طرح پیشگیری مرگ خاموش در این مدرسه به دانش اموزان ، اموزش داده شد .

مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر خاطر نشان کرد: آموزش و فرهنگ‌ سازی را باید از سنین پایین شروع کنیم و به همین علت به سراغ مدارس رفته‌ ایم تا دانش آموزان را قبل و بعد از حوادث آماده کنیم .

وی در پایان تصریح کرد : اگر خود را به آموزش های لازم جهت آمادگی در مواقع بحرانی و حوادث طبیعی تجهیز کنیم، هنگام حادثه از پس کمک به همنوعان بدون هیچ دغدغه ای برآمده و اقدامی در کاهش خسارات مالی و جانی این حوادث انجام خواهیم داد .

اموزشحوادثدانش اموزانشهرری
نظرات (0)
Add Comment