جانعلی سرپرست اداره ورزش و جوانان ری شد

به گزارش راگانیوز ، پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور ملاجعفری معاون امور شهرستان‌ها و حوزه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران، سعید بیات معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری، جمعی از مسئولان و مدیران اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و مسئولان ادارات بخش‌های تابعه برگزار شد، مصطفی نکو لعل آزاد تودیع و طی حکمی از طرف مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مجتبی جانعلی به‌عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ری منصوب شد.

ملاجعفری معاون امور شهرستان‌ها و حوزه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران طی سخنانی در این جلسه ضمن تشکر از زحمات مصطفی نکو لعل آزاد در طول تصدی وی، برای مجتبی جانعلی در پست جدید آرزوی موفقیت کرد.

سعید بیات، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و شهدای انقلاب بیان داشت: ما باید به سمتی برویم که در ورزش ارزان‌ سازی شود تا همه مردم بتوانند به ورزش بپردازند و ورزش در سبد خانوار جایگاه خود را پیدا کند. ضمن تشکر از زحمات مصطفی لعل آزاد آرزوی سربلندی برای مجتبی جانعلی را در اداره ورزش و جوانان شهرستان ری دارم.

مصطفی نکو لعل آزاد گزارشی از عملکرد اداره در طول تصدی ریاست خود ارائه و در پایان برای مجتبی جانعلی رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

مجتبی جانعلی ضمن خسته نباشید به آزاد، بابت زحماتشان در این شهرستان از وی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: یکی از حسن‌های شهرستان ری نسبت به شهرستان‌های دیگر وجود آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در این شهر است و افتخار خدمت رسانی به مردم این شهر از بالاترین افتخارات بنده است.

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: از حسن اعتماد مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و هدایت‌اللزه جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به اینجانب تشکر می‌کنم و امیدوارم با کمک همکاران بتوانیم برای ورزش این شهر مثمر ثمر باشیم.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه احکام رئیس سابق و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ری توسط  ملاجعفری و بیات اهدا شد.

جوانانسرپرستشهرریورزش
نظرات (0)
Add Comment