نمایشگاه فجر فرصتی برای نمایش خلاقیت و ابتکار دانش آموزان باقرشهری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مراسم افتتاح این نمایشگاه با محوریت دستاوردهای هنری و خلاقانه دانش آموزان با حضور امام جمعه باقرشهر ، رییس آموزش و پرورش کهریزک ، معاونت فرهنگی اجتماعی ، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین شهرداری برگزار گردید .

امام جمعه باقرشهر در افتتاحیه این مراسم گفت : ماه بهمن ، ماه پیروزی انقلاب اسلامی است جای بسی خوشحالیست که نمایشگاه دستاوردهای هنری دانش آموزان در این ماه برپا شده و به معرض نمایش در آمده است .

وی با تاکید بر داشتن تقوای الهی در انجام تمامی امور ، افزود : برای رسیدن به موفقیت و نمایش هنر خود در ابتدا باید تقوای الهی را پیشه کنیم اگر همه مردم تقوا را در راس امور کارهای خویش از جمله ابتکارات ، خلاقیت های و دستاوردهای هنری قرار دهند به سعادت و خشنودی خداوند می رسند وبرکات کارشان افزایش می یابد ولی اگر نسبت به رضایت و تقوای الهی بی تفاوت باشند قطعا در کار خود ناموفق خواهند شد .

امام جمعه باقرشهر با اشاره عزم و اراده پولادین مردم خاطرنشان کرد : با ایجاد ابتکارات و خلاقیت ها توسط قشر جوان و دانش آموزان می توان در جهت شکوفایی هر چه بیشتر انقلاب اسلامی قدم برداشت و ایران سربلند را به تمام دنیا و جهانیان معرفی کرد .

در ادامه مراسم افتتاحیه افضلی نیا رییس آموزش و پرورش کهریزک به سخنرانی پرداخت و گفت : نمایشگاه دستاوردهای هنری و خلاقانه دانش آموزان فرصتی است تا قدرت و هنر دانش آموزان به معرض نمایش گذاشته شود و نشان داده شود که دانش آموزان با یاری معلمان و مربیان دارای چه توانایی های بسیاری هستند .

افضلی نیا ضمن تشکر و قدردانی از شهردار باقرشهر و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر یادآور شد : با همت و همکاری مسئولان شهرداری خوب باقرشهر و تلاش های مستمر معاونت فرهنگی اجتماعی این شهرداری توانسته ایم امروز چنین نمایشگاهی را برپا کنیم تا همگان به خلاقیت دانش آموزان باقرشهر و کهریزک پی ببرند .

افضلی نیا با اعلام اینکه آموزش و پرورش کهریزک تعاملات زیادی با شهرداری باقرشهر داشته و همچنین مساعدت های این شهرداری همواره کارگشاست ، تصریح کرد : آموزش و پرورش کهریزک برای برپایی مستمر این نوع نمایشگاه ها و ایجاد حس خلاقیت و ابتکار بین دانش آموزان آمادگی همکاری با سایر ادارات را دارد .

لازم به ذکر است ؛ این نمایشگاه باهدف آشنایی دانش آموزان با خدمات شهرداری باقرشهر و همچنین نمایش محصولات فرهنگی دانش آموزان از ۴ لغایت ۷ بهمن در ساختمان مرکزی شهرداری باقرشهر پذیرای عموم شهروندان و دانش آموزان است .

 

باقرشهرشهرریفجرنمایشگاههای
نظرات (0)
Add Comment