مدیران شهری از دانش آموزان خلاق و مبتکر باقرشهر حمایت می کنند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ ظهر امروز شهردار باقرشهر به همراه رییس شورای شهر و دهیار قمصر از نمایشگاه فجر بازدید کردند .

شهردار باقرشهر ظهر امروز در بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی چنین نمایشگاه هایی نشان دهنده توان بالا و وجود روحیه خلاقیت و نوآوری بین دانش آموزان است که علی رغم داشتن سن کم و امکانات محدود ، دستاوردهای ویژه ای داشتند که قابل تحسین و ستایش است.

سعید استاد فرج در ادامه افزود : هدف از برپایی این نمایشگاه ایجاد خلاقیت و نبوغ دانش آموزان است که باید استعدادهای دانش آموزان در این راستا شکوفا شده و رویکرد تفکر خلاق در آنها رشد یابد .

وی با بیان اینکه مدیران شهری همواره از دانش آموزان خلاق و مبتکر حمایت می کنند ، خاطرنشان کرد : خلاقیت و نوآوری در این نمایشگاه موج می زند که قطعا مدیران و مسئولین شهری برای برپایی بیشتر این نوع نمایشگاه از هیچ حمایتی دریغ نخواهند کرد .

شایان ذکر است ، نمایشگاه فجر شامل آثار فرهنگی، هنری و پژوهشی دانش آموزان و نیز کارگاه های آموزشی تعدادی از واحدهای اجرایی شهرداری در محل ساختمان مرکزی شهرداری باقرشهر برگزار گردید  .

 

باقرشهردهه فجرشهردارشهررینمایشگاه
نظرات (0)
Add Comment