برگزاری همایش باشکوه تجلیل از هیئت‌های ورزشی ری

به گزارش راگانیوز ، همایش بزرگ تجلیل از روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی با حضور جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، معاون تربیت بدنی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و مدیرعامل باشگاه مقاوت، هادی بادلی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع)، فاطمه تاجیک رئیس شبکه بهداشت شهرستان ری و روسا و نواب رئیس هیئت‌های فعال شهرستان در محل سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان ری برگزار شد.

مجتبی جانعلی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: قریب به سه سال است که از زحمات مسئولان هیئت‌ها تقدیر به‌عمل نیامده است. این در حالی است که تمام این هیئت‌ها در طول این مدت خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی فعالیت داشته و موفقیت‌های چشمگیری در سطح استان و کشوری به‌دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر نیز تمام هیئت‌ها برنامه‌های خوبی اجرا کرده و در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور چشمگیری داشتند و ما بر خود واجب می‌دانیم از زحمات شما بزرگواران تقدیر کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری از زحمات تمام روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی تشکر کرد و از همگی درخواست کرد که فعال‌تر و پرانرژی‌تر از گذشته فعالیت‌های خود را ادامه دهند و در راستای ارتقاء ورزش شهرستان ری اداره را یاری کنند و برنامه‌های سال آتی خود را تا 15 اسفند به معاونت ورزشی اداره تحویل دهند.

نقش اثرگذار ری در تمام عرصه‌ها

هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در ارتباط با اهمیت ورزش ری اظهار داشت: شهرستان ری در تمام زمان‌ها و عرصه‌ها شهرستان مهمی در کشور به حساب می‌آمد و پیش آهنگ هر مسئله‌ای بوده و هست. خصوصاً در مورد ورزش این امر واضح است. در هیچ جای ایران شهری وجود ندارد که تا این حد افتخار المپیکی و جهانی داشته باشد. حتی در ورزش بانوان علی‌رغم بافت سنتی این شهر شاهد افتخارات فراوانی در این بخش بوده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر در ورزش سرمایه گذاری کنیم در بسیاری از موضوعات اجتماعی دیگر  به راه حل می‌رسیم. توجه به ورزش جامعه را از معضلات اجتماعی مصون می‌دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان تصریح کرد: در سال 95 باید تلاش کنیم که در رشته های مدال آور به عنوان قطب قهرمانی کشور مطرح شویم. بحث ورزش در مدارس به عنوان زیرساخت ورزش قهرمانی یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود تا بتوانیم روح جدیدی در ورزش شهر ری ایجاد کنیم.

بر پایه این گزارش، مراسم اهدا لوح و هدیه به روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی آغاز شد . قبل از اهدا جوایز کاپ مقام سوم مسابقات امیدهای آینده ورزش استان تهران به همراه لوح تقدیر از طرف مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و به نمایندگی از تمام هیئت‌ها هدایت‌اله  جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری تقدیم شد.

همچنین از پیشکسوت بزرگ ورزش کشتی شهرستان ری عبدالله زارع و همچنین اسماعیلی، رستمی و صمدی با اهدا لوح تقدیر شد و سپس هدایای مسئولان هیئت‌ها تقدیم حضورشان شد.

 

شهرریمعاون استاندارهمایشورزش
نظرات (0)
Add Comment