اعتماد به غارتگر اصلا عاقلانه نیست/زیاده خواهی های آمریکا حدی ندارد

به گزارش راگانیوز ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) پیرامون وقایع اخیر گفت: متاسفانه وزارت امور خارجه و مسئولان مرتبط، موضع محکمی علیه اقدامات اخیر آمریکا نگرفته اند و به همین دلیل آمریکا هر روز جسورتر شده و باج خواهی بیشتری طلب می کند.

وی افزود: دولت باید موضع جدی در این مورد گرفته و اجازه چنین رفتارهایی به آمریکا ندهد و اگر به سادگی از کنار این موضوع بگذریم، مطمئنا در آینده شاهد جسارت بیشتری از طرف آمریکا خواهیم بود.

موسی پور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به همه تعهدات خود در قبال برجام عمل کرده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر که نوبت به آمریکایی ها رسیده و باید به تعهدات خود عمل کنند، بهانه آورده و طفره می روند که این با ماهیت برجام مغایرت دارد.

وی ادامه داد: باید بدانیم تا زمانی که به آمریکا خوش بین باشیم، آنان دست از چنین رفتارهایی بر نمی دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) تصریح کرد: بیش از ۳ ماه از زمان اجرای برجام گذشته و آمریکا نه تنها به تعهدات خود پایبند نبوده، بلکه در مواردی مسائل جدیدی را نیز مطرح کرده که سرقت از اموال ایران به بهانه غرامت حادثه ۳۰ سال پیش که هیچ ارتباطی نیز با ایران ندارد، از همین موارد است.

موسی پور تاکید کرد: زیاده خواهی های آمریکا حدی ندارد و می خواهند ملت ایران را تحقیر و نابود کنند و این اتفاق اخیر نیز ظلمی آشکار به ملت ایران بوده است که حالا می توان به چرایی بدبینی های مقام معظم رهبری به دولت آمریکا پی برد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اعتماد به غارتگر اصلا عاقلانه نیست، گفت: این اقدام دزدی و غارت آشکار اموال ملت ایران است و انجام چنین رفتارهایی باعث گستاخی سایر کشورها از جمله آل سعود خواهد شد.

امریکاسپاهشهرریفرمانده
نظرات (0)
Add Comment