440 تن سیب و پرتغال نوروزی در شهرستان ری توزیع می شود

راگانیوز – مسوول بازرگانی داخلی اداره صنعت و معدن شهرستان ری از توزیع 440 تن سیب و پرتغال شب عید همشهریان از تاریخ 25 اسفند ماه در این شهرستان خبرداد.

 

عبدالله طهماسبی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: 290 تن پرتغال درجه یک شمال کشور و 150تن سیب دماوندی درجه یک ، سهمیه شهرستان ری تامین و همزمان با سراسر کشور از روز 25 اسفند در محل های درنظر گرفته شده توزیع آن آغاز می شود.

وی با بیان اینکه برای این منظور 28 جایگاه (چادر) توزیع میوه شب عید هموطنان در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با اتحادیه و صنف میوه و تره بار و بازرسی و نظارت شهرستان ری ، 18 چادر توزیع میوه در شهر ری ، یک چادر در خاورشهر ، شورآباد ، قیامدشت ، قلعه نو و اسلام آباد و دو چادر در باقرشهر و سه چادر در حسن آباد فشافویه ، برپا خواهد شد.

طهماسبی گفت: در کنار سیب و پرتغال که با قیمت مصوب توزیع خواهد شد ، دیگر میوه های مورد نیاز همشهریان شامل موز ، خیار ، کیوی و نارنگی طبق توافق به عمل آمده با اتحادیه های میوه و تره بار از 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار در این مکانها توزیع می شود.

وی افزود: برای همین منظور اداره بازرسی و نظارت صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ری آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و یا شکایت هموطنان برای نحوه توزیع و یا تخلفات صورت گرفته از سوی عوامل اجرایی می باشد و در این رابطه سامانه 124بازرسی و نظارت و یا شماره تلفن 55904077 پاسخگویی مردم در این زمینه می باشد.

مسوول بازرگانی داخلی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: توزیع میوه ها تا تاریخ 10 فروردین ماه 93 ادامه خواهد داشت و در صورت تامین میوه این تاریخ تا 20 فروردین تمدید خواهد شد.

440تنتوزیعدرریسیبشهرریشهرستانشودمینوروزیوپرتغال
نظرات (0)
Add Comment