5000 پلاک فرسوده شهرری بزودی نوسازی می شود

شهردار منطقه 20 تهران از آمادگی کارگروه مدیریت شهری ری برای نوسازی پنج هزار پلاک فرسوده شناسایی شده در این منطقه خبر داد و گفت: اولویت نوسازی با پلاکهای پیرامون حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) است.
 

 منصور کتانباف در جمع خبرنگاران نوسازی بافت فرسوده را از مهمترین دغدغه های کارگروه مدیریت شهری ری برشمرد و اظهار داشت: با تلاش 10 ماهه مدیریت شهری ری شامل برپایی جلسات و کارگاه های توجیهی، ایجاد حساسیت و آگاهی در اقشار تاثیرگذار و جلب مشارکت شهروندان ساکن در بافت فرسوده، در حال حاضر آماده تشکیل پرونده پنج هزار پلاک بافت فرسوده در این منطقه جنوبی هستیم که با آغاز پرداخت تسهیلات بانکی نوسازی آنها شروع می شود.

وی با اشاره به اینکه آغاز نوسازی بافت فرسوده موجب تحول اقتصادی عظیمی در منطقه 20 می شود گفت: اشتغال زایی، تولید ثروت و در نهایت تبدیل تهدید به فرصت های سرمایه گذاری از مهمترین پیامدهای نوسازی بافت فرسوده است که با پیگیری های صورت گرفته در این منطقه جنوبی محقق خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت سراهای محله جهت ارتقای آگاهی شهروندان و لزوم هم راستایی فعالیت های سراهای محل با محوریت مساجد، افزود: تمامی دوره های آموزشی در سراهای محله باید با رویکرد تفکیک پسماند از مبداء، ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی، جذب قشر جوان به مساجد و… انجام شود چراکه در کاهش هزینه های تحمیلی به مدیریت شهری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است؛ فرماندار ویژه شهرستان ری، شهرداران مناطق 20، 19،15، حسن آباد، کهریزک، باقرشهر از اعضای کمیته اصلی کارگروه مدیریت شهری ری و شهردار منطقه، معاونین اجرایی، شهرداران نواحی هفتگانه و مدیران ارشد ادارات معاونت های شهرداری منطقه 20 از اعضای کمیته فرعی این کارگروه هستند که فعالیت آن از مهرماه سال 92 با اولوبت نوسازی بافت فرسوده در شهرستان ری آغاز شده است.

5000بزودیشهرریشودفرسودهمینوسازیپلاک
نظرات (0)
Add Comment