مدتی است مشتریان ایران خودرو و سایپا به دلیل افزایش قیمت و تحویل ندادن خودروهای پیش فروش شده معترض هستند. حالا این دو خودروساز داخلی برای رسیدگی به اعتراض مشتریان ستاد پاسخگویی تشکیل میدهند.
شرکتهای ایران خودرو و سایپا در ماههای گذشته در چندین مرحله قیمت محصولات خود را به بهانه نوسانهای ارزی و تحریمها به میزان چشمگیری افزایش دادهاند که این امر اعتراض مشتریان را به همراه داشت، علاوه بر آن، افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده، بدقولی خودروسازن در تحویل خودرو و استفاده از طرحهای جایگزین باعث شد تا مشتریان در نمایشگاه خودرو تهران ۹۷ و در مقابل نمایندگیهای این دو خودروساز تجمعهایی را انجام دهند. این اعتراضها حتی به سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز کشیده شد. حالا ایران خودرو و سایپا برای رسیدگی به اعتراض مشتریان ستاد پاسخگویی تشکیل خواهند داد.
زمان و مکان ستاد پاسخدهی ایران خودرو و سایپا
ستاد پاسخدهی سایپا
زمان : شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۹ الی ۱۷
مکان : کیلومتر ۱۸ جاده قدیم کرج، مجموعه سازه گستر سایپا (کفش ملی سابق)
شرکت سایپا در اطلاعیهای عنوان کرد در روز شنبه ۶ بهمنماه ۹۷ از ساعت ۹ الی ۱۷ جلسهای با حضور مدیران ارشد سایپا برگزار میشود که مشتریان میتوانند در آنجا حضور پیدا کنند تا به درخواستهایشان رسیدگی شود. این نشستها با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت با هدف پاسخگویی به مشتریان برگزار خواهد شد.
ستاد پاسخدهی ایران خودرو
زمان : شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۹ الی ۱۷
مکان : کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران، کرج (شهید لشگری) جنب بیمه و بانک پارسیان (درب ۴ ایران خودرو)
شرکت ایران خودرو نیز در اطلاعیهای عنوان کرد جلسهای با حضور مدیران این شرکت و با هدف شناسایی مشکلات و پاسخگویی به مشتریان در روز شنبه ۶ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار میشود.