آئین تجلیل از خادمین ستاد اربعین حسینی(ع) در “ری” برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان ری با تبریک ایام میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و تبریک پیروزی ارزشمند مردم سوریه و آزادسازی شهر حلب پیاده روی اربعین حسینی در تهران را یک نماد با ارزش برشمرد و اظهار داشت: پیاده روی اربعین در تهران نماد و فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای ارزشمند قیام حسینی و دین اسلام می باشد.
وی در ادامه افزود: حرکت عظیم اربعین فرصتی برای ایجاد وحدت و انسجام بیشتر در بین ملت شریف ایران است.
جمالی پور با بیان اینکه این حرکت بزرگ اثر بین المللی دارد تصریح کرد: امام حسین(ع) نماد و محور وحدت و انسجام ملی در بین ملل مختلف است.
فرماندار شهرستان ری تاکید کرد: باید قدر اینگونه نمادهای همگرایی و انسجام در جامعه را دانست و در جهت تشویق و ترغیب آنها قدم برداشت.
وی اضافه کرد: شهرستان ری به عنوان قبله تهران بواسطه وجود آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) کانون حرکت های مذهبی در تهران می باشد که هرسال مراسم مختلف ملی و مذهبی با شور و هیجان خاصی در آن برگزار می شود.
رئیس شورای تامین شهرستان ری گفت: برگزاری اینگونه مراسم باعظمت خصوصا پیاده روی اربعین حاصل تلاش شبانه روزی نهادهای مردمی و دستگاه های اجرایی شهرستان است تا جاماندگان کربلا و زایران عزیز حسینی(ع) در کمال امنیت و آرامش خاطر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) حرکت و به زیارت و پابوسی آنحضرت مشرف شوند.
معاون استاندار تهران در پایان با تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم پیاده روی اربعین گفت: نهادها و دستگاه های فرهنگی و اجرایی شهرستان ری از قبیل سپاه،بسیج،نیروی انتظامی،سربازان گمنام امام زمان(عج)، فرمانداران تابعه ، شهرداران تابعه، رسانه های جمعی و همچنین آستان مقدس سیدالکریم(ع)، در کنار یکدیگر و با شور و عشق حسینی در برپایی هرچه باشکوهتر این مراسم دست یاری به هم دادند و میزبانی خوبی از زائرین اربعین حسینی در شهرستان ری انجام شد.
در پایان این مراسم از خادمین ستاد اربعین حسینی(ع) با اهدای  لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
حرمخادمینری
نظرات (0)
Add Comment