آرامش حاکم بر ری موجب توسعه در زمینه‌های مختلف می‌شود

به گزارش  راگانیوز ، هدایت‌الله جمالی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست با نخبگان شهرستان ری اظهار کرد: وقتی در شهرری مسؤولیت بر عهده گرفتم، کارم را با ترس از فضای حاکم بر مردم از لحاظ سیاسی، فرهنگی، اعتقادی و باور انقلاب اسلامی آغاز کردم.

وی بیان کرد: برای نخستین بار فرمایش مقام معظم رهبری بر تعامل، وحدت و انسجام تحقق یافت و در شهرری یک وحدت و انسجام فراگیر وجود دارد، با این وجود نگاه‌های مختلف و سیاسی هیچ وقت دامن‌گیر مسائل اجتماعی نبوده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: با وجود اختلافات سیاسی و جریانات مختلف اما مردم با درک شرایط همواره همیار نظام در عرصه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی هستند.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه و روحانیت والامقام دو جریان همیشه فهمیم و دغدغه‌مند هستند که بسیاری از مشکلات به دست آنها حل می‌شود.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: این همدلی و همراهی در شهرستان ری نشان‌دهنده الگوگیری از امام راحل و شهداست، باید شرایط مردم را درک کنیم تا گامی برخلاف جامعه برداشته نشود، زیرا هر حرکت خلافی فرصتی برای دشمنان است تا این اتحاد و وحدت ریشه‌کن شود.

وی گفت: جمع نخبگان و فرهنگیان از هر دو جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به عنوان یک افتخار بزرگ باید تداوم پیدا کند تا برای پیشرفت و رفع بیکاری پویا باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با بیان اینکه مردم این شهرستان بر استقلالشان تأکید مؤکد دارند، متذکر شد: ری فضای آرامی دارد، بر همین مبنا زمینه توسعه در این شهرستان آماده فراهم است.

فارس

توسعهراگانیوزشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment