آزادسازی موصل سرآغاز نابودی داعش خواهد بود

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت‌بخش جمعه شهرری که با حضور پرشور آحاد مختلف جامعه در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد، پس توصیه همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: یکی از دعاهای امام سجاد(ع) در دعای روح‌بخش مکارم‌الاخلاق، غلبه بر القائات و وسوسه‌های شیطان است.

وی انتقال ویژگی‌های اخلاقی از فردی به فرد دیگر را ممکن دانست و گفت: حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) فرمودند «با انسان بد و بد اخلاق دوست نشوید چون طبع انسان دزد است. انسان خصوصیات زشت و بد را می‌دزدد بدون این‌که بفهمد.»

امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با وضعیت کشور عراق ائتلاف گروه‌های مختلف در این کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: ائتلاف گروه‌ها در کشور عراق زمینه‌ساز پیروزی‌های شکوهمندی است.

وی اتحاد نیروهای ارتش، اهل تسنن، کردها و … را فراهم کننده قدرت عمیق در عراق دانست و تاکید کرد: اتحاد اقشار مختلف جامعه کشور عراق پیروزی‌های ارزشمندی را به ارمغان می‌آورد.

شاهچراغی با بیان اینکه موصل پایگاه نظامی و همه امید این گروه تروریستی است، گفت: استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا تجهیزات سنگینی را برای داعش در منطقه موصل فراهم کرده‌اند و این در حالی است که قدرت خداوند متعال بالاتر از آن‌ها است.

وی در ادامه در تبیین وضعیت کشور عراق گفت: پیروزی موصل سرآغاز نابودی داعش می‌شود.

تاکید دین اسلام بر سلامت روح و جسم

امام جمعه شهرری با اشاره به فرارسیدن هفته تربی‌بدنی عنوان کرد: دین مبین اسلام همان‌گونه که به تربیت روح تاکید کرده، بر مراقبت از جسم نیز تاکید داشته است.

وی با بیان این‌که دین سالم در بدن سالم و بدن سالم در روح سالم است، گفت: رهبر معظم انقلاب ورزش را برای همگان لازم و برای افرادی که سن بالایی دارند واجب دانستند.

داعششهررینماز جمعه
نظرات (0)
Add Comment