آغاز طرح توزیع شیر رایگان در مدارس “ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، رسول ملکی معاون پرورشی از آغاز طرح توزیع شیر رایگان در مدارس این ناحیه از صبح امروز خبر داد و افزود: شیر رایگان در تمامی مدارس شهری و روستایی و در تمامی مقاطع تحصیلی توزیع خواهد شد .
ملکی هدف از اجرای طرح توزیع شیر رایگان در مدارس را کاهش سوء تغذیه و فقر غذایی، افزایش سلامت و رشد جامعه، افزایش توان فیزیکی و فکری دانش آموزان، افزایش بهداشت و کاهش هزینه های درمان، اصلاح الگوی مصرف شیر و لبنیات و نهادینه شدن فرهنگ مصرف شیر در جامعه اعلام کرد.
وی تاکید کرد: توجه به سلامت دانش آموزان و دریافت مواد غذایی مورد نیاز آنها گامی مهم در پیشگیری از بیماری‌های مختلف است و جامعه را از انواع بیماری دور نگاه خواهد داشت.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری اظهار داشت: توزیع شیر رایگان  مدارس در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ در بسته های متعارف با حجم  ۲۰۰ سی‌سی همراه با نی و با ۵/۲% چربی بارعایت ضوابط بهداشتی و استانداردهای مورد نظر و درج  ترکیبات مشخصات فنی شیر و پیام های با نی بنوشید،  غیر قابل فروش و ویژه مدارس تهیه و درروزهای زوج هفته انجام می پذیرد.
شایان ذکر است توزیع شیر در مدارس ناحیه یک ری از روز چهارشنبه  ۲۷ دیماه ۹۵ آغاز گردیده است.
رایگانشهرریشیر
نظرات (0)
Add Comment