آل‌سعود و آل‌خلیفه از یک شجره خبیثه ملعونه هستند/ وهابیت از سوی انگلیس پایه‌ریزی شده است

به گزارش راگانیوز ،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی و دشمن‌شکن جمعه شهرری که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آحاد مختلف جامعه در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) با اشاره به پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب در ارتباط با موسم حج امسال و بیانات گوهربار معظم‌له در جمع خانواده معظم شهدای حج و منا اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب آل‌سعود را با لقب «شجره خبیثه ملعونه» خطاب فرمودند که به حق این عنوان کامل‌ترین و بهترین تعبیری بود که امام خامنه‌ای برای این قوم بیان فرمودند.

وی با بیان اینکه وهابیت از سوی انگلیس پایه‌ریزی شده است، گفت: این حزب از سوی انگلیس ایجاد شد تا بتواند بر اهل سنت سلطه داشته باشد.

امام جمعه شهرری آل‌سعود را دست‌پرورده انگلیس دانست و خاطرنشان کرد: آل‌سعود را اندیشه وهابیت به روی کار آورد و ویرانی اماکن متبرکه کربلا و بقیع را برای مقابله با اسلام در دستور کار خود قرار داد.

شاهچراغی با بیان این‌که داعش،‌ طالبان، النصره و القاعده ثمره تفکر وهابیت است، گفت: آل‌سعود هم‌پیمان رژیم صهیونیستی است و از آغاز اشغال فلسطین در کنار این رژیم بود.

وی با اشاره به جنایات آل‌سعود بیان داشت: ملت غیور ایران اسلامی جنایت آل‌سعود در سال 66 را فراموش نکرده است. جنایتی که امام خمینی(ره) پس از آن فرمودند «ما شاید از صدام بگذریم اما هرگز از آل‌سعود نخواهیم گذشت زیرا اینان حرمت حرم را شکستند».

امام جمعه شهرری با اشاره به جنایات آل‌سعود در حادثه منا گفت: اگر آب به شهدای فاجعه منا می‌رسید، تعداد زیادی از آنان زنده می‌ماندند.

وی با اشاره به سنگ‌دلی ماموران سعودی در حادثه منا عنوان کرد: مأموران سعودی در زمان حادثه فقط جان دادن حجاج را نظاره‌گر بودند و حتی اجازه نمی‌دادند دیگر حجاج به حجاج مصدوم کمک کنند و همین موضوع سبب شد تا شهدای منا غریبانه، تشنه و مظلومانه به شهادت برسند.

شاهچراغی با بیان اینکه آل‌سعود و آل خلیفه از یک شجره خبیثه ملعونه هستند، افزود: آل‌خلیفه به‌دنبال نابودی شیخ عیسی بود و با ایستادگی و مقاومت مردم و شیخ عیسی قاسم آن‌ها موفق به انجام این حرکت قبیح نشدند.

امام جمعه شهرری با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) با اشاره به روایتی از حضرت تصریح کرد: امام محمد باقر(ع) به جابر جعفی فرمودند «کسی بی جهت ادعای شیعه بودن نکند، به خدا قسم شیعه ما کسی است که پارسایی پیشه کند و از گناهان و محرمات دور باشد بندگی خدا را به مرحله عمل برساند».

جمعهشهررینماز
نظرات (0)
Add Comment