آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی شهرری در «طرح زمستانی»

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت‌الله جمالی‌پور در حاشیه رزمایش بزرگ طرح مشترک زمستانی تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ورود به فصل زمستان هستیم و این فصل نویدبخش رحمت خداست، اقدام به رزمایش طرح مشترک شد تا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه و احتمالی با برنامه‌ریزی سنجیده و اقدامات مناسب دستگاه‌ها وارد عمل شوند.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های سال گذشته و سنوات قبل بارش‌ها در سال جاری افزایش خواهد یافت بنابراین باید از تمامی ظرفیت‌های شهرری استفاده کرد، پس در این راستا از سازمان‌ها و ادارات همچون راهداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان که در آماده‌باش کامل هستند، بهره لازم را خواهیم برد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: امروز تمامی دستگاه‌های اجرایی ما با به‌روز کردن امکانات خود، آمادگی کامل را در خدمت‌رسانی بهتر از سال گذشته به مردم عزیز این شهرستان ارائه خواهند داد.

جمالی‌پور تصریح کرد: ضرورت کمک استان با توجه به اینکه بیشترین راه‌های مواصلاتی تهران از شهرستان ری عبور می‌کند احساس می‌شود و امیدواریم با هماهنگی بین استانداری و ادارات مسؤول در امر خدمات‌رسانی و ستاد مدیریت بحران، زمستان امسال را بدون خطر و با مدیریت مناسب‌تری با همکاری و همدلی همه مردم و دستگاه‌ها سپری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز نیز در هنگام بارش‌های سنگین از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت مسافرت ضمن رعایت توصیه‌های ایمنی و همراه داشتن امکانات و وسایل مورد نیاز به توصیه‌های پلیس‌راه و پیش‌بینی‌های هواشناسی قبل از سفر توجه بیشتری داشته باشند.

اماده باشریطرح زمستانیفرماندار
نظرات (0)
Add Comment