آماده‌سازی محل برگزاری نمایشگاه بهاره در قرچک

به گزارش راگانیوز ؛ حمیدرضا تاجیک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سال نو، نمایشگاه‌های بهاره به‌منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، حمایت از مصرف‌کننده و همچنین فراهم کردن شرایط تأمین مایحتاج برای خانوارها در قرچک دایر خواهد شد.

وی گفت: نمایشگاه بهاره قرچک در قالب 150 غرفه دایر می‌شود و اقلام مصرفی و موردنیاز خانوارها با تخفیفات 10 تا 20 درصدی عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک افزود: زمان برپایی این نمایشگاه از 14 تا 23 اسفندماه خواهد بود که در آن اقلام پرتقاضا مانند خشکبار، پوشاک، میوه، کیف و کفش، خواروبار و … عرضه می‌شود.

تاجیک بیان کرد: هدف از راه‌اندازی نمایشگاه‌های بهاره جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای ضروری و موردتقاضای جامعه و نظارت مناسب بر عرضه این اقلام است.

وی گفت: همچنین تیم‌های بازرسی در محل مستقر شده و قیمت کالاها را رصد خواهند کرد و با هرگونه گران‌فروشی، تقلب و قاچاق کالا برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک ادامه داد: بازرسان آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های شهروندان از تخلفات احتمالی صنوف در نمایشگاه هستند و با متخلفان و کسانی که قصد ایجاد بی‌نظمی در بازار را داشته باشند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

تاجیک تصریح کرد: پیگیری محوطه‌سازی نمایشگاه بهاره انجام شده و هم‌اکنون این نمایشگاه در حال تکمیل شدن است.

فارس

شهرداریقرچکنمایشگاه
نظرات (0)
Add Comment