آماده‌سازی مدارس منطقه 20 تهران برای سال تحصیلی جدید

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی در جریان بازدید از مدارس منطقه 20 تهران اظهار داشت: مجموعه فعالیت‌های عمرانی در قالب رنگ‌آمیزی، ایزوگام، روکش آسفالت و مرمت‌های ساختمانی برای 119 مدرسه منطقه 20 بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام شده و تا نیمه شهریور ماه به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه رفع نیازهای عمرانی مراکز آموزشی در قالب طرح حمایت از مدارس و تفاهم‌نامه مدیریت شهری و آموزش و پرورش است، افزود: ایمن‌سازی ترافیکی مسیرهای دسترسی به مراکز آموزشی و بهسازی محیط‌های پیرامونی مدارس  نیز در دستور کار مدیریت شهری است که تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید نهایی می‌شود.

شهردار منطقه 20 تهران ادامه داد: در راستای خدمات‌رسانی به محدوده حریم و ساکنان روستانشین، 27 مورد از مراکز آموزشی منتخب در روستاهای حاشیه‌ای این منطقه جنوبی هستند که مدارس آن‌ها مورد بهسازی و مرمت قرار گرفته‌اند.

صفوی به بهسازی و آماده‌سازی 7 مدرسه استثنایی و 11 مدرسه در محله‌های محروم اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مراکز آموزشی که شرایط ویژه دارند از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری است که برای تأمین شرایط بهینه آموزش‌پذیران این مراکز انجام می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده بابت فعالیت‌های عمرانی مدارس را بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان برشمرد و یادآور شد: مدارس علاوه بر رفع نیازهای عمرانی، از نظر تجهیزی، فرهنگی و مجموعه اقدامات امور شهری نیز تحت حمایت و رسیدگی هستند تا دانش‌آموزان در محیطی امن و آرام به تحصیل بپردازند.

ریشهرداریشهرریمدارس
نظرات (0)
Add Comment