آمادگی استان تهران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام خمینی

 به گزارش راگانیوز ، غلامرضا بوربورثانی ضمن گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امام خمینی(ره) ابرمردی است که با اقتدار رژیم ستم‌شاهی و تاریخ طاغوت را از بین برد و جمهوری اسلامی ایران را برای مردم غیور ایران به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توانست این کار بزرگ را با توکل به خداوند متعال و پشتوانه مردم به ثمر برساند و امروز شاهد شکوفایی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

جانشین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان این‌که بی نام امام خمینی (ره) انقلاب ایران در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست، عنوان کرد: امام راحل هرگز نمی‌توانست ستم‌هایی که طاغوت روا می‌داشت و بی‌بندوباری‌هایی که در کشور شیعه‌نشین مشاهده می‌شد را بپذیرد و معتقد بودند ملت ایران شایسته است زیر سایه پرچم اسلام زندگی کند و در راستای تحقق این مهم از تمام خواسته‌ها، راحتی‌ها و حتی از فرزند برومندشان آقا مصطفی گذشت و تمام تلاش خودشان را برای پیروزی انقلاب به کار بست.

وی با تاکید بر این‌که امروز باید شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم، خاطرنشان کرد: سپاسگزاری انقلاب، قدرشناسی ارزش‌های انقلاب اسلامی و زحمت‌هایی است که در راستا صورت گرفته است.

بوربورثانی تأکید کرد: سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز پاسداری از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را رسالت اصلی خود می‌داند و چندین ماموریت را برای بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) تبیین و برنامه‌ریزی کرده است.

* میزبانی استان تهران از 81 هزار زائر امام(ره) از 11 استان کشور

وی از آمادگی استان تهران برای میزبانی زائران امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: استان تهران همزمان با بیست و هفتمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی از بیش از 81 هزار زائر امام خمینی (ره) که از 11 استان کشور به‌منظور حضور پرشور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) به تهران سفر کرده‌اند، میزبانی می‌کند.

جانشین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بیان داشت: تاکنون تمام نیازها و زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از این زائران عزیز همانند ایجاد زیست‌خواب‌ها، پذیرایی، مسائل بهداشت و درمان، ایاب و ذهاب برای حضور در حرم مطهر امام راحل و … فراهم شده است.

وی ادامه داد: صدها مسجد، حسینیه، مدرسه و … برای اسکان زائران امام خمینی (ره) پیش‌بینی و آماده‌سازی شده است.

* تلاش جدی دریادلان بسیجی استان تهران برای تامین امنیت مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی

بوربورثانی تامین امنیت مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) را از دیگر اقدامات و فعالیت‌های سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برشمرد و تاکید کرد: دریادلان بسیجی استان تهران با تمام توان امنیت زائران امام خمینی (ره) را تامین خواهند کرد.

وی فضاسازی سطح استان تهران را از دیگر فعالیت‌های سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در ایام ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: فضاسازی لازم و اثرگذار به‌مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تمام شهرستان‌های استان تهران انجام و بخشی نیز در حال انجام است.

* اعزام 97 هزار نفر از مردم شهرستان‌های استان تهران به حرم امام خمینی(ره)

جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیش از 97 هزار نفر از مردم مومن، ولایی، شهید پرور و علاقمند شهرستان‌های استان تهران نیز برای حضور در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) به حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعزام می‌شوند و با حضور در این مراسم با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

وی گفت: سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران همچنین تمام توان خود را برای برقراری امنیت مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) به کار گرفته و همانند سالیان گذشته تلاش می‌کند این رسالت خود را به شایستگی انجام دهد.

بوربورثانی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم خادمان خوبی برای امام خمینی (ره) باشیم و بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

ارتحال امامامادگیشهرری
نظرات (0)
Add Comment