آموزش فصل های سال با مواد دور ریختنی در مدرسه کیان باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ قربانی در این باره گفت : دانش آموزان مدرسه کیان باقرشهر با مواد دور ریختنی فصل های سال را آموزش دیدند .

مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر افزود : پس از یادگیری فصل های سال دانش آموزان با مواد دور ریختی بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان را تصویرسازی کرده و به معرض نمایش درآوردند .

وی در ادامه از آموزش سامانه نشاط در مدرسه کیان خبر داد و تصریح کرد : ۱۰ بازی قدیمی در سامانه نشاط به دانش آموزان سال ششم ابتدایی آموزش داده شد .

قربانی با بیان اینکه دانش آموزان پایه ششم آخرین سال تحصیلی شان در پایه ابتدایی است عنوان کرد : در این سامانه سعی شد تا بازی های شاد و مفرح اعم از گرگم به هوا ، لیله ، زو ، هفت سنگ ، یک قل دو قل و … با همراهی دانش آموزان صورت گیرد  .

مسئول آموزش شهروندی اظهار داشت : در بازی زو بحث دفاع از خود را به دانش آموزان آموزش دادیم و در بازی هفت سنگ سعی کردیم آنان توانمندی های خود و دیگران را بشناسند تا با آمادگی وارد مرحله ای جدید از زندگی شوند .

وی در پایان از شروع برنامه های مختلف در مدارس توسط واحدهای شهرداری باقرشهر خبر داد و گفت  : بر اساس درخواست های مدارس حجاب ، میثاق ، کیان ، امامت ، وحدت و شقایق کارگاه های آموزشی از سه شنبه ۲۱ دی ماه با برپایی کارگاه اطفای حریق افتتاح خواهد شد .

اموزشباقرشهر
نظرات (0)
Add Comment