آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آموزش فصل های سال با مواد دور ریختنی در مدرسه کیان باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ قربانی در این باره گفت : دانش آموزان مدرسه کیان باقرشهر با مواد دور ریختنی فصل های سال را آموزش دیدند .

مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر افزود : پس از یادگیری فصل های سال دانش آموزان با مواد دور ریختی بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان را تصویرسازی کرده و به معرض نمایش درآوردند .

وی در ادامه از آموزش سامانه نشاط در مدرسه کیان خبر داد و تصریح کرد : ۱۰ بازی قدیمی در سامانه نشاط به دانش آموزان سال ششم ابتدایی آموزش داده شد .

قربانی با بیان اینکه دانش آموزان پایه ششم آخرین سال تحصیلی شان در پایه ابتدایی است عنوان کرد : در این سامانه سعی شد تا بازی های شاد و مفرح اعم از گرگم به هوا ، لیله ، زو ، هفت سنگ ، یک قل دو قل و … با همراهی دانش آموزان صورت گیرد  .

مسئول آموزش شهروندی اظهار داشت : در بازی زو بحث دفاع از خود را به دانش آموزان آموزش دادیم و در بازی هفت سنگ سعی کردیم آنان توانمندی های خود و دیگران را بشناسند تا با آمادگی وارد مرحله ای جدید از زندگی شوند .

وی در پایان از شروع برنامه های مختلف در مدارس توسط واحدهای شهرداری باقرشهر خبر داد و گفت  : بر اساس درخواست های مدارس حجاب ، میثاق ، کیان ، امامت ، وحدت و شقایق کارگاه های آموزشی از سه شنبه ۲۱ دی ماه با برپایی کارگاه اطفای حریق افتتاح خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.