آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۱۵۰ صندوق برای انتخابات شورایاری ها در شهرری توزیع می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، فرهاد افشار در این باره اظهار داشت: ستاد هماهنگی شورایاری‌ها، شورای راهبردی انتخابات، هیأت نظارت و اجرایی از ارکان برگزاری انتخابات شورایاری محلات است.

وی تصریح کرد: مسئولیت برگزاری انتخابات با ستاد هماهنگی شورایاری‌ها است و تبلیغات در خصوص ثبت نام در این انتخابات در حال انجام و اقدامات لازم در این خصوص در حال پیگیری است.

افشار افزود: عمده وظایف و مسئولیت شورایاران بررسی و رفع مشکلات اجتماعی و مطالبه گری این نهاد در راستای هزینه کرد درست اعتبارات شهری است و چنانچه شورایاران با اقتدار این وظایف را دنبال کنند اثربخشی آن در کارنامه مدیریت شهری با ارتقای کارایی، پاسخگویی و شفافیت محقق می‌شود.

وی اظهار داشت: شورایاران منطقه ۲۰ به واسطه تعهد و تعلق خاطر جزو سلامت ترین مجموعه شورایاری‌ها در سطح مناطق ۲۲گانه هستند و با خدمات صادقانه خود در حل مشکلات محلات فعالیت کرده اند.

شهردار منطقه ۲۰ ادامه داد: شهروندان خوب و متدین شهرری نیز داوطلب همراهی با مدیریت شهری هستند و امید است با همکاری و تعامل این افراد رضایتمندی را در سطح شهر ارتقا دهیم.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

آخرین مهلت ثبت‌نام نامزدها ۱۵ تیرماه اعلام شده و قرار است چهارم مردادماه انتخابات آن به شکل کاملاً الکترونیکی برگزار شود.

شهروندان برای ثبت نام در این انتخابات باید از طریق سایت shorayari.tehran.ir اقدام کنند.

انتخابات امسال شورایاری‌ها در ۳۵۲ محله شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.