آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نخستین طرح کوچه رنگی پایتخت در شهرری اجرا شد

به گزارش راگنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، قاسم افشار در این باره اظهار داشت: در راستای شعار «ری، شهر ایرانی – اسلامی پیشرو» و تغییر چهره شهر از فضای شهر خاکستری به شهر رنگی، یکی از معابر ناحیه ۳ به عنوان پایلوت طرح کوچه رنگی شهر تهران با مشارکت شهروندان رنگ آمیزی شد.

وی افزود: این طرح به دنبال تدابیر شهرداری بر افزایش حس تعلق، مشارکت و ایجاد اشتیاق و نشاط شهروندان و کاهش آلودگی های بصری، با رنگ آمیزی دیوارهای فرسوده و نصب گلدان های شمعدانی انجام شد.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه استفاده از رنگ در شهر برای افزایش نشاط اجتماعی اجرا می شود، ادامه داد: در قالب این طرح رنگ آمیزی دیوارها با رنگ های شاد و متنوع، نصب ۷۲ عدد گلدان شمعدانی، جانمایی مخازن و سطل زباله و مبلمان شهری انجام شد.

وی تصریح کرد: طرح رنگی کردن شهر در پی ابلاغیه شهرداری تهران به مناطق ۲۲ گانه با هدف کاهش آلودگی بصری، تقویت روحیه نشاط و سرزندگی در معابر و سطح شهر و همچنین رنگ آمیزی اصولی با رویه یکسان مورد توجه قرار گرفته است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.