آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سرانه فضای ورزشی شهرستان ری ۶۷ صدم متر مربع است

به گزاش راگانیوز ؛مهدی صداقت اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی شهرستان ری در پایان برنامه ششم توسعه باید به ازای هر نفر در حدود یک متر مربع افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه سه طرح ورزشی طی یک ماه آینده در شهرستان ری به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: ۲ پایگاه جودو و پایگاه قهرمانی بوکس شهرری با اعتبار ۲ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی به زودی به بهره بردای می رسد، همچنین مجموعه ورزشی باقرشهر نیز با پیشرفت ۹۸ درصدی طی ۳۰ روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

صداقت ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با هدف شکوفایی استعدادهای ورزشی ساکنان جنوب پایتخت توسعه اماکن و فضای ورزشی را در شهرها و روستاها در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه شهرستان ری هم اکنون ۱۸ هزار و ۵۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی دارد، یادآور شد: افزایش ۱۰ درصدی ورزشکاران از دیگر اهداف اداره ورزش و جوانان این شهرستان است که باید در سال جاری محقق شود.

معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه میانگین سرانه فضای ورزشی شهرستان‌های استان تهران را ۵۱ صدم مترمربع به ازای هر فرد اعلام کرد و یادآور شد: سرانه ورزشی شهرستان‌های استان تهران باید از طریق مشارکت بخش خصوصی، خیرین و همچنین اعتبارات دولتی افزایش یابد.

شهرستان ری دارای ۶۰ هیأت ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.