آیین تجلیل از بانوان ورزشکار کهریزک برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک، گردهمآیی بزرگ بانوان ورزشکار شهر کهریزک با هدف تجلیل از بانوان ورزشکار و ترویج فرهنگ ورزش شهروندی در بین تمامی بانوان شهر با مشارکت واحد روابط عمومی، تربیت بدنی و واحد امور بانوان شهرداری کهریزک به اجرا درآمد.

مسئول امور بانوان شهرداری کهریزک در حاشیه برگزاری این همایش ورزشی گفت: مهمترین هدف ما از برگزاری این گردهمآیی بزرگ ورزشی ترویج فرهنگ زندگی سالم با نشاط و با امید در میان قشر بانوان شهر است و خوشبختانه حضور چشمگیر بانوان ورزشکار در این همایش، سرانه برخورداری بانوان را از اماکن ورزشی شهر و رضایتمندی آنان از امکانات و تجهیزات ورزشی را به نمایش گذاشته است.

“شرفی”، در ادامه افزود : بر اساس آمارهای مستند موجود میزان حضور و مشارکت بانوان در بهره مندی از امکانات و تجهیزات ورزشی نسبت به ۴ سال اخیر با بیش از ۷۰ درصد رشد همراه بوده است و تعداد مدال های رنگین بانوان ورزشکار گوی سبقت را از آقایان ورزشکار ربوده است که این امر نشان دهنده حسن توجه مدیریت شهری به ایجاد زیرساخت ها و توسعه امکانات ورزشی ویژه بانوان بوده است.

در ادامه این مراسم با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در آیینی باشکوه ازبانوان مدال آور و مربیان نام آور شهر کهریزک با حضور مدیران و اعضای شورای شهر کهریزک، تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

بانوانتجلیلتربیت بدنیکهریزک
نظرات (0)
Add Comment