آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، آیین تکریم و معارفه بخشدار جدید و قدیم مرکزی ری ساعاتی قبل با حضور جمالی‌پور، فرماندار ویژه شهرستان ری در ساختمان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

لازم به ذکر است، براساس تغییرات صورت گرفته پورمهدوی، بخشدار سابق صندلی خود را به فکوریان واگذار کرد تا یک زن، به عنوان بخشدار مرکزی ری معرفی شود.

در حاشیه این مراسم، هدایت‌الله جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی ضمن آرزوی موفقیت برای بخشدار جدید، بر لزوم مردمی‌ بودن مسئولان تاکید کرد و به تشریح ویژگی‌های یک مدیر نمونه پرداخت.

 

 

گفتنی است، همچنین پورمهدوی به ارائه گزارش عملکردش طی مدت فعالیت به عنوان بخشدار مرکزی ری اظهار داشت: مشارکت در برگزاری انتخابات، حضور و فعالیت در سفرهای ریاست جمهوری، مشارکت در ویژه مراسمات اربعین، پیگیری طرح هادی روستاهای فاقد دهیاری، اضافه کردن ۴ دهیاری دیگر، به روزرسانی پرونده‌های تعیین کاربری و ماده ۹۹ و تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی از جمله فعالیت‌ها در مدت مسئولیتم است.

 

 

وی به تشریح بخش دیگری از فعالیت‌هایش پرداخت و عنوان کرد: مشارکت و هماهنگی در کمپ‌های ترک اعتیاد، ساماندهی امور اشتغال بانوان، تهیه گزارش مستند و مصور و نحوه حضور اتباع پاکستانی در حوزه بخش مرکزی، آسفالت، جدول‌کشی، احداث پارک، شبکه آبیاری، رفع مشکل کم‌آبی، احداث و استقرار خانه‌های بهداشت نیز جزو سایر فعالیت‌ها است.

در پایان نیز دقایقی به فکوریان، بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان ری اختصاص یافت تا ضمن معرفی خود به سایر مدیران، به تشریح برنامه‌هایش نیز بپردازد.

 

تهران نیوز

تودیعراگانیوزشهرریمعارفه
نظرات (0)
Add Comment